یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینترنت
شبکه ملی اطلاعات

اینترنت سریع و ارزان با شبکه ملی اطلاعات

برخلاف باور عمومی شبکه ملی اطلاعات هیچ ارتباطی با قطع شدن اینترنت ندارد و ضمن حفظ ارتباط با اینترنت جهانی با کوتاه کردن مسیر، سرعت تبادل را افزایش و امنیت اطلاعات کاربران را تامین می کند.

ادامه مطلب

اینترنت

معرفی خبرنگاران برای دریافت اینترنت

مدیران مسئول روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای رتبه بندی، از امروز جمعه ۵ دی ماه می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور، نسبت به معرفی خبرنگاران خود برای بهره‌مندی از اینترنت ویژه خبرنگاری اقدام کنند.

ادامه مطلب

اینترنت ثابت

مطابق با گزارش رگولاتوری ؛

اینترنت مهمترین موضوع شکایت کاربران است

مطابق با گزارش عملکرد سالانه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که از سوی رگولاتوری منتشر شده است، ۵۵ درصد شکایات این حوزه مربوط به اینترنت است.

ادامه مطلب

چهرمی

آذری‌جهرمی: برای رفع مشکلات اینترنت در سیستان و بلوچستان مستقر می‌شوم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که از هفته آینده به مدت ١٠ روز شخصا در سیستان‌وبلوچستان مستقر می‌شوم تا مشکلات ارتباطی روستاهای این استان رفع شود.

ادامه مطلب

اینترنت

رتبه ایران در سرعت اینترنت ثابت و همراه سقوط کرد

یک گزارش جهانی نشان می دهد سرعت اینترنت تلفن همراه ایران ۲۵.۶۴ و اینترنت ثابت ۱۷.۸۴ مگابیت برثانیه است که نشان دهنده سقوط رتبه آن نسبت به دوره قبل است.

ادامه مطلب

جهرمی

وزیر ارتباطات:

اینترنت درصورت رشد ترافیک ارزان‌تر می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره قیمت اینترنت گفت: اینترنت نه تنها گران نشده و نخواهد شد، بلکه درصورت رشد ترافیک، در سال آینده هم ارزان‌تر خواهد شد.

ادامه مطلب

اینترنت

سامانه مدیریت اینترنت شرکت مخابرات ایران به روز رسانی می شود

سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران ، در روز چهارشنبه ،نوزدهم آذرماه ۱۳۹۹ به روز رسانی می شود و به همین دلیل از ساعت ۲۲ به مدت دوساعت با اختلال همراه است.

ادامه مطلب

روستای همدان

۱۱۷۰ مدرسه روستایی در استان همدان به اینترنت رایگان مجهز شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان گفت: در راستای ارائه آموزش‌های مجازی در دوران کرونا، یک هزار و ۱۷۰ مدرسه روستایی در این استان به اینترنت رایگان مجهز شدند.

ادامه مطلب

قیمت اینترنت

ابهام در محاسبه نیم بهای نرخ اینترنت داخلی

در کنار مشکلاتی که همه روزه کاربران از وضعیت کیفیت خدمات اینترنت دارند موضوع ابهام در نحوه محاسبه پهنای باند ترافیک داخلی و تعرفه اینترنت پیام رسان های بومی نیز مورد انتقاد است.

ادامه مطلب

اینترنت دانشجویی

در شش ماهه اول سال ۹۹ ؛

گزارش وضعیت کیفیت اینترنت کشور منتشر شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش وضعیت کیفیت اینترنت ایران در شش ماهه اول سال ۹۹ را با عنوان «ایران در مسیر هوشمندی» منتشر کرد.

ادامه مطلب