جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینترنت
اینترنت

سخنگوی وزارت ارتباطات:

سرعت ۴ برابری اینترنت اوکراین در مقایسه با ایران درست نیست

ادامه مطلب

اینترنت

درخواست نمایندگان مجلس از وزارت ارتباطات: اینترنت کاربران کم‌مصرف را رایگان کنید

گروهی از نمایندگان مجلس در جلسه با مدیران وزارت ارتباطات از این وزارتخانه خواسته‌اند تا دست‌کم اینترنت کاربرانی را که در ماه کمتر از دو گیگ مصرف دارند، ارزان یا رایگان کنند.

ادامه مطلب

اینترنت

اینترنت هنوز بی‌کیفیت است

در حالی که در ماه‌های گذشته، مسوولان افزایش مصرف اینترنت به‌دلیل فرآیندهای آموزش آنلاین را یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش سرعت و کیفیت اینترنت اعلام کردند اما با حضوری شدن دانشگاه‌ها و مدارس، تغییری در کیفیت اینترنت احساس نمی‌شود و کاربران همچنان از سرعت‌های پایین ناراضی‌اند.

ادامه مطلب

اینترنت آینده

صادق عباسی شاهکوه: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ادامه بررسی اصلاح مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نظام تعرفه گذاری در اینترنت موبایل و ثابت تنظیم می شود.

ادامه مطلب

اینترنت

با رایج‌ترین زبان‌های اینترنت آشنا شوید

در حالی که هنوز هم زبان انگلیسی نخستین جایگاه را در فهرست رایج‌ترین زبان‌های اینترنت دارد، بررسی‌ها نشان‌دهنده‌ تغییراتی‌ست که در سال‌های اخیر درخصوص زبان‌های دیگر در این زمینه رخ داده است.

ادامه مطلب

اینترنت

مقایسه سرعت اینترنت در ایران با کشورهای اطراف

سرعت اینترنت موبایل ایران اگرچه از کشور افغانستان ۶۰ پله بالاتر است، اما از همسایه‌های دیگرش از جمله، امارات، قطر و عربستان، پایین‌تر است.

ادامه مطلب

اینترنت

اینترنت چرا کند است؟

وزارت ارتباطات روی سرعت تاکید دارد اما مشکلات پارامترهای کیفی شبکه ارتباطی کشور هم این روزها باعث اعتراض کاربران شده است.

ادامه مطلب

اینترنت

ائتلاف بایدن برای آینده اینترنت؛ موافقت با تکه تکه شدن اینترنت

نمایندگان دولت بایدن، اخیرا، از آغاز طرحی موسوم به «اتحاد برای آینده اینترنت»، در آینده ای نزدیک خبر داده اند. امری که نظرات متفاوت و بعضا متناقضی را در میان کارشناسان بر انگیخته است.

ادامه مطلب

اینترنت پهن باند

رفع کندی اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات

مهم‌ترین هدفی که از راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری تا پایان دولت سیزدهم دنبال می‌شود، افزایش کیفیت اینترنت و ایجاد بازار رقابتی در توسعه ارتباطات است.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

توصیه های وزیر پیشین ارتباطات برای بهتر شدن اینترنت

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود برای بهتر شدن اینترنت وای فای پیشنهاداتی ارائه داد.

ادامه مطلب