یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
رسانه
رسانه - تلويزيون اينترنتي

اسامی کسانیکه مجوز VOD می‌‌گیرند/پایان عصر ویدئو کلوپ‌ها

سه‌شنبه مجوز بهره‌برداری از خدمات VOD توسط شرکت رسانه‌های تصویری به نمایندگی از وزارت ارشاد به ایلا نرم‌افزار، مبین‌وان، به‌سیما و پیک‌آسا اعطاء می‌شود.

ادامه مطلب

بهابادي

بهابادی:

دیگر در صداوسیما نیستم

مهدی اخوان بهابادی آبان ماه سال گذشته با حکم رئیس رسانه ملی، قائم مقام وی در امور فناوری و رسانه‌های نوین شد اما با گذشت یک سال از این پست کنار رفت.

ادامه مطلب

جهانگرد - همشهري

شصت و هشتمین شماره ماهنامه مدیریت‌ارتباطات منتشر شد

شصت‌وهشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با مدیر مسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی، دی‌ماه ۹۴ منتشر شد.

ادامه مطلب

موبايل

زیارت مجازی و نمایش فیلم و سریال در کنار تماشای شبکه‌های تلویزیونی و رادیوی

اپلیکیشن رایگان سیمای همراه، برنامه‌ای برای نمایش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی است که علاوه بر این، امکان زیارت مجازی و نمایش فیلم و سریال را نیز برای کاربران فراهم می‌کند.

ادامه مطلب

محسنيان راد

دکتر محسنيان راد:

بايد در صدد تشکيل روابط عمومي هاي کارا باشيم

دکتر محسنيان راد در همايش يک روزه کارشناسان روابط عمومي حوزه وزارت ارتباطات، گفت: تحولات فناوري ارتباطي طي دو دهه آينده باعث شکسته شدن انحصار رسانه اي مي شود و در اينجاست که بايد در صدد تشکيل روابط عمومي هاي کارا باشيم.

ادامه مطلب

حسين انتظامي

آخرین آمار رسانه‌های دارای مجوز در کشور

حسین انتظامی از تعداد رسانه های کشور، فضای حاکم بر فعالیت های رسانه ای و برنامه های وزارت ارشاد برای حمایت از رسانه ها سخن گفت.

ادامه مطلب

تلويزيون

رسانه تعاملی و کاربرد‌های جدید تلویزیون

یک کارشناس ایجاد رسانه تعاملی را راهی برای افزایش نقش گیرنده در انتخاب برنامه مورد نظر دانست و گفت: مخاطب در یک رسانه تعاملی می‌تواند برنامه‌ مورد نظر خود را انتخاب کند در حالی که تلویزیون سنتی تنها پخش‌کننده برنامه‌هاست.

ادامه مطلب

علي جنتي

وعده وزیر فرهنگ برای راه‌اندازی گوگل فرهنگی

وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: شبکه ملی فرهنگ در حال حاضر حتی در شهرهای دور افتاده هم استفاده می‌شود و این شبکه کار ارزنده‌ای است که در سال‌های آینده به یک گوگل فرهنگی به زبان فارسی تبدیل خواهد شد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

خرین آمار رسانه‌های دارای مجوز در کشور

حسین انتظامی از تعداد رسانه های کشور، فضای حاکم بر فعالیت های رسانه ای و برنامه های وزارت ارشاد برای حمایت از رسانه ها سخن گفت.

ادامه مطلب