شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
زيرساخت
کابل برگردان

ظرفیت شبکه انتقال زیرساخت ارتباطی کشور 3 برابر می‌شود

پروژه «افزایش ظرفیت لایه انتقال شبکه زیرساخت ارتباطی کشور» امروز به بهره برداری می رسد.

ادامه مطلب

ديتاسنتر

چرا هزینه اتصال دیتاسنترها به مرکز زیرساخت رایگان شد؟

با تصویب مقررات و تعرفه ارائه خدمات در مراکز تبادل داده، هزینه اتصال مراکز داده غیردولتی مجاز به مراکز تبادل داده شرکت ارتباطات زیرساخت رایگان خواهد بود.

ادامه مطلب

تیک نیوز

مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات؛

ارائه خدمات دیتاسنتر توسط شرکت زیرساخت غیرمجاز اعلام شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ارائه خدمات مراکز داده - دیتا سنتر- در مراکز شرکت ارتباطات زیرساخت را غیر مجاز اعلام کرد.

ادامه مطلب

آرم زيرساخت

الزام شرکت ارتباطات زیرساخت به حضور در 170 نقطه

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات 18 ماه به شرکت ارتباطات زیرساخت فرصت داده تا بر اساس مصوبه 516 شورای عالی امنیت ملی در 170 نقطه کشورحضور پیدا کند.

ادامه مطلب

اينترنت

مخابرات: مشکل اینترنت به شرکت زیرساخت مربوط است

رئیس هیات‌مدیره مخابرات، مشکلات کاربران با کیفیت اینترنت این شرکت را به عدم تامین پهنای باند کافی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت مربوط دانست و گفت: شرایط به گونه‌ای است که اگر به عنوان مثال ما تقاضای 100 خط STM1 داشته باشیم تنها تعداد 50 خط به ما تعلق می‌گیرد.

ادامه مطلب

ديتاسنتر

هزينه اتصال ديتاسنترها به مراکز تبادل داده رايگان شد

کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، هزينه رايگان را براي اتصال ديتاسنترهاي داخلي به مراکز تبادل داده (IXP ) شرکت ارتباطات زيرساخت، تصويب کرد.

ادامه مطلب

خسروي

برنامه توسعه اینترنت تشریح شد/ توسعه ظرفیت پهنای باند بین‌الملل

مدیرعامل ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت پهنای باند داخلی کشور 4ترابیت است که در سال 94 باید به 10 ترابیت برسد، گفت: معادل 20 درصد افزایش ظرفیت پهنای باند داخلی برای پهنای باند خارجی نیز ظرفیت ایجاد می شود.

ادامه مطلب

خسروي

مديرعامل ارتباطات زيرساخت:

13 هزار کيلومتر فيبرنوري در کشور ايجاد مي شود

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: ايجاد 13 هزار کيلومتر شبکه فيبر نوري در يک سال و نيم آينده در کشور در دستور کار قرار دارد.

ادامه مطلب

فيبرنوري

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد

مسیرهای ارتباطی قطع‌شده توسط داعش بازسازی می‌شوند

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به پروژه ارتباطی اوج که بین دو کشور عراق و ایران انجام شده گفت: این پروژه با استفاده از امکانات بالقوه ایران و با حضور بخش خصوصی انجام شده است که وظیفه انتقال ترانزیت از غرب به شمال کشور را دارد.

ادامه مطلب

آذري جهرمي

با حکم وزير ارتباطات

آذري جهرمي عضو هيئت مديره زيرساخت شد

طي حکمي از سوي محمود واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، محمدجواد آذري جهرمي به سمت عضو موظف هيئت مديره زيرساخت منصوب شد.

ادامه مطلب