شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
زيرساخت
مجلس

کمیسیون صنایع با زیرساخت در مورد وضعیت اینترنت مذاکره می کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعتقاد بر اینکه وضعیت شبکه اینترنت در کشور نابسامان است، اعلام کرد: مذاکراتی را با شرکت ارتباطات زیرساخت انجام داده ایم و منتظر نتیجه آن هستیم.

ادامه مطلب

مبين نت

اشکال از زیرساخت، عذرخواهی از مبین نت

شرکت ارتباطات مبین نت از کلیه کاربران وایمکس به ویژه در شهرهای کیش، چابهار، تبریز، شهرکرد، بندرعباس و ایلام به خاطر قطعی‌های مکرر وایمکس عذرخواهی کرد.

ادامه مطلب

فرقاني

ساختار مدیریتی زیرساخت توسعه می‌یابد

به هنگام ارزیابی سازمان‌ها عامل موفقیت یا شکست آنها را مدیریت حاکم بر آن سازمان‌ها می دانند.

ادامه مطلب

خسروي

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

20 هزار کیلومتر فیبرنوری با ساختار جدید بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از وجود بیش از 46 هزار کیلومتر فیبرنوری در کشور خبرداد و گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه 20 هزار کیلومتر فیبرنوری جدید در کشور کشیده می شود که دارای تکنولوژی و ساختار جدیدی خواهد بود.

ادامه مطلب

mi

رشد بازار زیرساخت اینترنت سیار به 24 درصد در سال رسید

طبق داده‌هایی که گروه تحقیقاتی سینرژی به تازگی منتشر کرده است رشد سالانه‌ بازار زیرساخت اینترنت سیار 24 درصد است و این شاخص برای دو بخش کلیدی آن بیش از 40 درصد است.

ادامه مطلب

مكه

زیرساخت امکانات ویژه‌ مخابراتی برای حجاج ایرانی فراهم کرد

زیرساخت با توسعه بیش از 2 هزار و 500 کانال ارتباطی ترانزیت از طریق کشورهای حوزه خلیج فارس و چند مسیر پشتیبان، امکانات ویژه مخابراتی برای حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام در ایام حج تمتع فراهم کرد.

ادامه مطلب

زيرساخت

در جلسه کميته مبارزه با ترافيک غير مجاز عنوان شد:

برخورد با قاچاقچيان مکالمه شديدتر مي‌شود

دبير کميته مقابله با ترافيک غيرمجاز شرکت زيرساخت در جلسه‌اي که با حضور مسوولان ترافيک غير مجاز برگزار شد؛ از برخوردهاي شديد نهادهاي قضايي،انتظامي و امنيتي با متخلفان ترافيک غير مجاز خبر داد.

ادامه مطلب

خسروي

مدیرعامل شرکت زیرساخت در گفت و گو با وایمکس نیوز:

تلفا و تفتان هنوز می‌توانند مجوز تلفن اینترنتی دریافت کنند

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مذاکرات برای واگذاری مجوز اوریجینیشن به تعاونی‌‌های تلفا و تفتان همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب

تزئيني

مخابرات یا زیرساخت

چه کسی از بستن قرارداد SLA طفره می‌رود

ارتباطات بین شهری شرکت مخابرات هر از چندگاهی با قطع شدن فیبرنوری شرکت ارتباطات زیرساخت با اختلالات شدید به خصوص در مسیر تهران مشهد و بالعکس روبه‌رو می‌شود و گاهی رفع مشکل چند روز به طول می‌انجامد. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دلیل قطعی‌ها را ضعیف عمل کردن پیمانکاران نگهداری از شبکه زیرساخت در اتصال مجدد شبکه و منعقد نکردن قرارداد SLA توسط زیرساخت عنوان می‌کند، اما مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت معتقد است مخابرات برای به دست آوردن سود بیشتر حاضر به دریافت سرویس‌ باکیفیت بالا نیست و همین عامل موجب شده تا مشترکان در شهرهایی که ترافیک سنگینی دارند با مشکل روبه‌رو شوند. در ادامه گفت و گوی فناوران با مدیران عامل این دو شرکت را می‌خوانید.

ادامه مطلب

مطهري

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی:

ابطال مزایده ترمینیشن مشکلی از شرکت های اینترنتی حل نمی کند

رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ابطال مزایده ترمینیشن مشکلی از شرکت های اینترنتی حل نمی کند و باید در این زمینه چاره ای دیگر اندیشید.

ادامه مطلب