شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
زيرساخت
خسروي

مهندس خسروی خبر داد:

برقراری 1800 کانال ارتباط مستقیم بین ایران و عراق

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در پایانه مرزی مهران در نشست تسهیل ارتباطات زایران ایام اربعین حسینی، با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در یک سال گذشته جهت افزایش ظرفیت ارتباطی در استان ایلام گفت: آنچه می توانستیم برای زایران عزیز انجام داده ایم و خوشبختانه 1800 کانال ارتباط مستقیم بین دو کشور برقرار شده است.

ادامه مطلب

اينترنت

بخشی از قطعی اینترنت ایران جبران شد

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: بخش عمده‌ای از اختلال و کُندی ارتباطات بین‌الملل کشور که در پی قطعی‌های فیبر نوری در مسیر تنگه باب‌المندب و ترکیه ایجاد شده بود، برطرف شد.

ادامه مطلب

اينترنت - کابل

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد:

جایگزینی تجهیزات ایرانی در زیرساخت ارتباطی

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از اجرای پروژه های «تجمیع» و «توانا» با تکیه بر دانش بومی و بومی سازی تکنولوژی در شبکه زیرساخت ارتباطی کشور خبر داد.

ادامه مطلب

فيبر - کابل

پروژه‌های تازه بهبود زیرساخت اینترنت؛

دسترسی به اینترنت در هواپیما فراهم می‌شود/ نوسازی شبکه فیبر نوری

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت از تعریف چند پروژه در دست اجرا برای بهبود زیرساخت ارتباطی کشور خبر داد و گفت: با اجرای یک پروژه جدید دسترسی مسافران قطار و هواپیما به اینترنت میسر می شود.

ادامه مطلب

خسروي

تامين بستر اپراتورهاي ثابت و سيار داخلي، منطقه اي و بين المللي

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت از اين شرکت به عنوان فراهم آورنده اصلي Core مرکزي شبکه مخابراتي ايران، ياد کرد و افزود: شرکت ارتباطات زيرساخت وظيفه تامين شبکه Backbone را بر عهده دارد و در واقع بستر اصلي تمامي اپراتورهاي ثابت و سيار داخلي، منطقه اي و بين المللي را فراهم مي کند.

ادامه مطلب

فيبر نوري

براری :

گسترش زیرساختهای ارتباطی در استان البرز ثروت و اشتغال می آفریند

معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات از مراکز شتابدهی، تولید محتوا و شرکت های ارائه کننده خدمات ICT البرز بازدید کرد وگفت: گسترش زیرساختهای ارتباطی در استان البرز ثروت و اشتغال می آفریند.

ادامه مطلب

اينترنت

2 روز دیگر اینترنت مشترکان مخابرات قطع می‌شود؟

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که با پایان اولتیماتوم یک هفته‌ای شرکت زیرساخت به مخابرات برای پرداخت بدهی، آیا در صورت حل نشدن موضوع، دستور قطع سرویس اینترنت مشترکان مخابرات به قوت خود باقی خواهد ماند، گفت: هنوز مذاکرات ادامه دارد و تصمیم بستگی به نتیجه مذاکرات آنها خواهد داشت.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

ارزان شدن 25 درصدي تعرفه‌ي مکالمات بين الملل در يک سال اخير

مديرکل روابط عمومي شرکت ارتباطات زيرساخت با عجيب خواندن ادعاي شرکت مخابرات ايران در خصوص 20 برابر شدن تعرفه مکالمات بين الملل گفت: تعرفه مکالمات بين الملل هموطنان ايراني در يک سال اخير ، به طور متوسط 25 درصد ارزان تر شده است و در برخي مسيرهاي پرترافيک نظير عراق و افغانستان به کاهش 40 درصدي نيز انجاميده است.

ادامه مطلب

اينترنت

دکتر براري:

توسعه زيرساخت ها بايد منجر به توسعه و رشد اقتصادي شود

معاون حقوقي، امور دولت و مجلس وزارت در جلسه شوراي راهبري، سياستگذاري و هماهنگي استان بوشهرگفت: توسعه زيرساخت ها بايد منجر به توسعه و رشد اقتصادي شده و از سوي مردم قابل درک باشد.

ادامه مطلب

زيرساخت

با افتتاح پروژه تلاش شرکت زيرساخت ظرفيت اينترنت 3 برابر شد

مراسم افتتاح توسعه لايه انتقال شبکه زيرساخت کشور "پروژه تلاش" باحضور معاون اول رييس جمهور،رييس کميته مخابرات مجلس، وزير ارتباطات، مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت، جمعي از مديران و کارشناسان وزارت و زيرساخت برگزار شد.

ادامه مطلب