چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-های-اجتماعی
شبکه های اجتماعی

«کرونا» اعتماد مردم را به شبکه های اجتماعی کاهش داد

بعد‌ از یک سال پررنج در جهان به‌دلیل شیوع کرونا، جدیدترین تحقیقات از اپیدمی انتشار اخبار جعلی و بی‌اعتمادی گسترده کاربران جهان به شبکه‌های اجتماعی حکایت دارد. همچنین نتایج جدیدترین تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران امریکایی کمترین میزان اعتماد را به فیس‌بوک و تیک تاک دارند و درمقابل، گوگل را بسیار مورد اعتمادتر می‌دانند.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی

چگونه حساب‌ شبکه‌های اجتماعی خود را ایمن کنیم؟

یک متخصص امنیت روسی روش‌هایی برای افزایش امنیت حساب‌های شبکه‌های اجتماعی را معرفی کرده است.

ادامه مطلب

علی قهرمانی

شبکه‌های اجتماعی بیگانگان محل امنی برای فعالیت‌های خانوادگی نیست

رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: شبکه های اجتماعی بیگانگان مانند اینستاگرام و واتساپ محل امنی برای فعالیت‌های خانوادگی نبوده و قابل اعتماد نیستند.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی

فصلی تازه برای آزادی بیان در شبکه های اجتماعی

این روزها تاریخ امریکا شاهد عجیب‌ترین روزهای این سرزمین است. برای نخستین بار در تاریخ این کشور حساب کاربری یک رئیس‌جمهوری در توئیتر مسدود می‌شود و کنگره به تصاحب معترضان درمی آید. برخی اما یک موضوع دیگر را نیز تاریخی می‌دانند و آن هم نقض آزادی بیان در این کشور است.

ادامه مطلب

دارینی

بعد ار فیلتر تلگرام دسترسی به محتوای جنسی افزایش یافت

فردین علیخواه در شصت و سومین نشست نقد و اندیشه با اشاره به رشد دسترسی به محتوای جنسی بعد از فیلتر تلگرام، گفت: بار سایر تصمیمات غلط در حوزه های دیگر را شبکه های اجتماعی به دوش می کشند و ریشه های موضوعاتی که در شبکه های اجتماعی پررنگ هستند را باید در سایر عرصه ها جستجو کرد.

ادامه مطلب

ترامپ

شبکه‌های اجتماعی آمریکا بر ضد ترامپ و حامیانش متحد شدند

مشهورترین شبکه‌های اجتماعی در آمریکا حساب‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده را برای مدت‌های مختلفی تعلیق کرده‌اند.

ادامه مطلب

فضای مجازی

ثمره ایستادگی برای داشتن «فضای مجازی»

دولت تدبیر و امید با وجود تمام فشارهایی که جهت محدود کردن فضای مجازی و فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی وجود داشت، برای دسترسی مردم به فضای مجازی ایستادگی کرد که ثمره این ایستادگی را می‌توان در دوران شیوع کرونا مشاهده کرد.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی

کاربران ایرانی در کدام شبکه های اجتماعی بیشترین فعالیت را دارند؟

واتس اپ با ۵۰ میلیون کاربر فارسی ایرانی به شبکه اجتماعی و پیام رسان اول ایران تبدیل شده است و بعد از آن تلگرام رتبه دوم و اینستاگرام رتبه سوم را دارند.

ادامه مطلب

شبکه های اجتماعی

مردم کدام کشورها بیشتر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟

مردم سراسر جهان به طور متوسط، روزانه دو ساعت و ۲۲ دقیقه را در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

ادامه مطلب

رسانه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، جولانگاه قرعه‌کشی‌های تبلیغاتی

کسب‌وکارها به‌دنبال راهی برای افزایش مشتریان خود هستند و یکی از این راه‌ها، استفاده از قابلیت فضای مجازی برای تبلیغات است؛ اکنون آژانس‌هایی که عنوان تبلیغاتی را یدک می‌کشند، با دریافت مبالغ بالا و انجام قرعه‌کشی و اهدای جوایز، ‌ این فضا را در دست گرفته‌اند.

ادامه مطلب