پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
عیسی-زارع-پور
زارع پور

گمنامی کاربران فضای مجازی یک چالش جدی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع‌پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه به برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه خدمات مناسب به مردم اشاره کرد.

ادامه مطلب

بازرسی

ضرورت توجه دولت به «دولت الکترونیک» / شرکت مخابرات از انحصار خارج شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اجرای دولت الکترونیک گفت: سال‌ها و در برنامه‌های متعدد پنج‌ساله کشور قرار است دولت الکترونیک اجرا شود ولی هنوز به سرانجام نرسیده است.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

همکاری وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی برای توسعه دولت الکترونیکی

رئیس بازرسی کل کشور با حضور در جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارائه گزارشی از مسائل پیش روی این حوزه، برای ارائه راهکارهای رفع مسائل اعلام آمادگی کرد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

وزیر ارتباطات:

برنامه‌ داریم مردم با فیبرنوری سرعت‌های چندگیگی را تجربه کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برنامه ما این است که در چهار سال آینده، به تک‌تک خانه‌های مردم، فیبر نوری ببریم و پروژه فیبر در منزل را اجرا کنیم که مردم سرعت‌های چندگیگی را تجربه کنند.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع‌پور:

رگولاتوری در بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران حضور کارشناسی فعال داشته باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مغز متفکر و چشم بیدار ارتباطات کشور و بازوی حاکمیت در حفظ حقوق مردم است.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

وزیر ارتباطات:

اپراتورها نقش ویژه ای در تحقق شبکه ملی اطلاعات بر عهده دارند

وزیر ارتباطات با اشاره به نقش ویژه اپراتورها در تحقق شبکه ملی اطلاعات گفت: پایداری شبکه ارتباطی کشور در آغاز سال تحصیلی ضروری است.

ادامه مطلب

زارع پور

موبایل ایرانی توان رقابت با گوشی خارجی را دارد/از موبایل تولید داخل استفاده می‌کنم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از موبایل ایرانی استفاده می‌کنم، گفت: گوشی‌های همراه داخلی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارند.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع‌پور:

پایداری شبکه ارتباطی کشور در آغاز سال تحصیلی ضروری است/ نقش ویژه اپراتورها در تحقق شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه برنامه محوری وزارت ارتباطات در دوره جدید تکمیل شبکه ملی اطلاعات است، گفت: برای تحقق این برنامه نقش اپراتورها برجسته است و اگر اپراتورها پای کار نیایند این برنامه محقق نخواهد شد.

ادامه مطلب

زارع پور

ضرورت آمادگی و آینده‌نگری شرکت زیرساخت در حوزه فناوری‌های نوین/ زارع‌پور: شرکت زیرساخت قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اهمیت و نقش شرکت ارتباطات زیرساخت در توسعه ارتباطی کشور، این شرکت را قلب تپنده شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد.

ادامه مطلب