پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
عیسی-زارع-پور
عیسی زارع پور

عیسی زارع پور:

امروز جبهه جدید در فضای مجازی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه امروز جبهه جدید در فضای مجازی است گفت: حفظ استقلال کشور در این فضای مهم و راهبردی، تکلیف و وظیفه‌ای است که بر دوش تک‌تک ما اعضای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه جوانان نخبه این کشور قرار دارد.

ادامه مطلب

زارع پور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد

دنبال مسدود و محدودسازی نیستیم اما این فضا باید نظام‌مند باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هم اکنون شاهد وجود پرونده‌های متعدد کلاهبرداری و تخلف در فضای مجازی هستیم اما ابزار مناسب برای احقاق حقوق مردم در این زمینه وجود ندارد، گفت: ما به هیچ وجه دنبال مسدودسازی و محدودسازی کسب‌وکارها نیستیم. اما معتقدیم این فضا باید نظم داشته و نظام‌مند باشد.

ادامه مطلب

زارع پور

زارع پور: مصوبات شورای عالی فضای مجازی را اجرا می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر لزوم همگرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شورای عالی فضای مجازی گفت: بر همین اساس برای برگزاری جلسات منظم با شورای عالی فضای مجازی برنامه‌ریزی می‌کنیم. ما خودمان را مجری سیاست‌های شورای عالی فضای مجازی می‌دانیم.

ادامه مطلب

دکتر نصیری

تبریک مدیرعامل ITMC به وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران در پیامی انتصاب دکتر عیسی زارع‌پور را به عنوان وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک گفت.

ادامه مطلب

وزیران

عیسی زارع پور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر شد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم ظهر روز پنج شنبه با استقبال محمدجواد آذری جهرمی در دفتر وزارت مستقر شد.

ادامه مطلب

اذری جهرمی

آرزوی موفقیت «آذری جهرمی» برای «زارع پور»

محمدجواد آذری جهرمی با تاکید بر اینکه تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای باقیمانده مطابق با قولی که داده بود در دستور کار است، برای عیسی زارع پور وزیر جدید ارتباطات آرزوی موفقیت کرد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

« عیسی زارع‌پور» تا ساعتی دیگر وزارت ارتباطات را تحویل می‌گیرد

عیسی زارع پور وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات تا ساعتی دیگر با حضور در این وزارتخانه، برای مدت ۴ سال آینده سکان هدایت وزارت ارتباطات را در اختیار می گیرد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

«زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عیسی زارع پور رای اعتماد دادند.

ادامه مطلب

زارع پور

دیدگاه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات، موافقان و مخالفانش درباره آینده اینترنت ایران

نامزد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی در مجلس وعده داد تا چهارسال آینده شبکه ملی اطلاعات در ایران را راه‌اندازی می‌کند. عیسی زارع‌پور تاکید کرد پلت‌فرم‌های خارجی چالش فضای مجازی ایران هستند. در همین حال مخالفانش در مجلس او را به نداشتن شفافیت درباره طرح «صیانت» متهم کردند.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

زارع پور: قول می‌دهم ظرف ۴ سال آینده شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کنم

وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افتخار می‌کنم که دغدغه ساماندهی، حمایت و حضور پرقدرت در فضای مجازی را داشته‌ام.

ادامه مطلب