پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
عیسی-زارع-پور
مجلس

نظر کمیسیون فرهنگی درباره زارع پور

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه های وزیر پیشنهادی با اسناد بالادستی تا حدی منطبق است.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

در نشست کمیسیون های مجلس با «زارع پور» چه گذشت

نمایندگان ۶ کمیسیون مجلس شورای اسلامی در نشست با عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم رفع بیش از ۲۰ دغدغه فعلی حوزه ICT را مطالبه کردند.

ادامه مطلب

زارع پور

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با طرح «صیانت» موافق است

مجید نصیرائی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به گفته‌های برخی نمایندگان مجلس که دلالت بر انتقاد وزیر پیشنهادی ارتباطات از طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی داشت اعلام کرده وزیر پیشنهادی ارتباطات صراحتاً با این طرح موافق است، البته نظرات کارشناسی دارد که کمیسیون فرهنگی مجلس از آن استقبال می‌کند.

ادامه مطلب

تقی پور

قول وزیر پیشنهادی ارتباطات برای شبکه ملی اطلاعات و پهنای باند

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات نشست این کمیسیون با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: آقای زارع پور خود را متعهد به مصوبات شورای عالی فضای مجازی در اجرای شبکه ملی اطلاعات دانست.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

برنامه حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات در ۱۴ کمیسیون مجلس

عیسی زارع پور وزیر پیشنهادی ابراهیم رئیسی برای تصدی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم در روزهای آینده، در ۱۴ کمیسیون مجلس شورای اسلامی، برنامه های خود را توضیح می دهد.

ادامه مطلب

عیسی زارع پور

برنامه‌های زارع‌پور برای تصدی وزارت ارتباطات منتشر شد

برنامه پیشنهادی عیسی زارع‌پور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم بـا رویکـرد مبتنـی بـر به‌کارگیـری تمامـی ظرفیت‌هـای داخلـی و خارجـی اعـم از جمعیـت جـوان و نخبـه، وجـود بیـش از ۴۰ سـال تجربـه در مدیریـت حـوزه فنـاوری اطلاعـات و ارتباطـات کشـور، دسـتاوردهای سیاسـتی و اجرایـی در مدیریـت ایـن عرصـه، هم‌صدایـی کشـورهای منطقـه و سـایر کشـورهای همسـو بـا جمهـوری اسـلامی ایـران در ایـن عرصـه؛ بـا نـگاه درون‌سـاز و برون‌نگـر، در بخش‌های مختلف منتشر شـد.

ادامه مطلب