یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فضای-مجازی
ویندوز

حمله به ویندوز با تماس‌های تلفنی فریبنده

حملات فیشینگ برای فریب کاربران و وادار کردن آنها به نصب بدافزارهای خطرناک امروزه به شیوه‌هایی خلاقانه و حتی با استفاده از تماس‌های تلفنی انجام می‌شود.

ادامه مطلب

توئیتر

توئیتر روند تایید هویت افراد مشهور را متوقف کرد

تنها ۸ روز پس از آنکه توئیتر اعلام کرد روند تأیید هویت و اعطای تیک آبی به افراد مشهور را از سر گرفته، این فرایند دوباره متوقف شد.

ادامه مطلب

حمله هکری

حمله هکری بی سابقه به ۱۵۰ سازمان در سراسر جهان

مایکروسافت مدعی شده یک گروه هکری روس که عامل حملات ویرانگر به شرکت آمریکایی سولارویندز بوده، این بار حملات سایبری گسترده ای را به ۱۵۰ شرکت در جهان انجام داده است.

ادامه مطلب

واتس اپ

واتس اپ عقب نشینی کرد/ حساب کاربران محدود نمی شود

واتس اپ در بیانیه ای اعلام کرد حساب کاربرانی که آپدیت جدید را قبول نکنند، محدود نخواهد شد.

ادامه مطلب

اینستاگرام

مخفی کردن لایک به اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام گزینه مخفی کردن شمارشگر لایک برای پست هایی که در این پلتفرم ارسال می شوند را برای کاربران جهانی عرضه کرد و این تغییر به زودی به فیس بوک خواهد آمد.

ادامه مطلب

فیس بوک

حامیان فلسطین فیس بوک را ادب کردند!

هزاران نفر از حامیان فلسطین با حضور در اپ استورهای اپل و گوگل نقدهایی منفی برای اپلیکیشن همراه فیس بوک نوشتند و به آن تنها یک ستاره دادند تا به سانسور محتوای ضدصهیونیستی اعتراض کنند.

ادامه مطلب

واتس اپ

هند واتس اپ را تهدید کرد

دولت هند در نامه‌ای از واتس اپ خواسته آپدیت جدید خود را اجرا نکند و همچنین تهدید کرده در صورت عدم همخوانی با قانون فناوری اطلاعات این کشور، علیه پیام رسان اقدام قانونی انجام می‌دهد.

ادامه مطلب

دلار

بالاخره دلار دیجیتالی می آید؟

قرار است تا سال ۲۰۲۳ در قالب پروژه ای به نام فد نو، به بسیاری از نیازهای مدرن از جمله نقل و انتقال در کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

ادامه مطلب

توئیتر

توئیتر فقط به کاربران برجسته تیک آبی اعطا می کند

توئیتر پس از وقفه ای چند ساله، دوباره به کاربران تیک آبی اعطا می کند. اما این بار قوانین جدیدی وضع شده و توئیتر آن را فقط به گروه های مشخص و کاربران برجسته اعطا می کند.

ادامه مطلب

فلسطین

سازماندهی حملات در فضای مجازی؛

واتس اپ و تلگرام ابزار خشونت صهیونیستها علیه فلسطینیان

صهیونیست‌ها برای سازماندهی حملات و خشونت‌های خود بر علیه فلسطینیان از گروه‌های واتس اپ و کانال‌های تلگرام به طور گسترده استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب