دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فناوري-اطلاعات
کره - اينترنت

سرمایه گذاری 66 میلیارد دلاری کره جنوبی برای قطب شدن در IT

دولت کره جنوبی بودجه کلان 66 میلیارد دلاری برای حمایت از راه اندازی شرکت های نوپای فناوری و ایجاد یک قطب آی تی در منطقه Pangyo در Seongnamاختصاص داد.

ادامه مطلب

اينترنت - اينترنت اشياء

دومین نشست شورای راهبری طرح اینترنت اشیاء (IoT) برگزارشد

دومین نشست شورای راهبری طرح اینترنت اشیاء (IoT) با حضور مهندس قنبری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی، دکتر دوایی معاون فناوری و نوآوری و دکتر مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه تعدادی از مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگانی از بخش خصوصی فعال در این زمینه و استادان دانشگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

ادامه مطلب

تلويزيون

ابرواقعیت تلویزیون در نشست جامعه اطلاعاتی بررسی می شود

سومین نشست جامعه اطلاعاتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، به موضوع «اَبَرواقعیت و رئالیتی تی وی» می پردازد.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد

ورود خودرويي‌ها به بازار ICT/ اپراتور مجازي موبايل از پايان 95 وارد مي‌شود

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورهاي مجازي تلفن‌همراه از بخش هايي چون خودرو و سلامت وارد حوزه ICT مي‌شوند.

ادامه مطلب

wifi

استانداردهای نسل بعدی شبکه

wi-fi در آینده چگونه خواهد بود؟

ادامه مطلب

کسب و کار -

عباسی شاهکوه تشریح کرد:

نقش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اشتغالزایی

امروزه از توسعه کسب و کار و در حقیقت ایجاد اشتغال به عنوان یکی از موضوعات مطرح در جوامع، یاد می شود و تمامی تلاش ها در جهت ساماندهی آن است.

ادامه مطلب

مالکيت - فناوري اطلاعات - انحصار طلبي

51 شرکت نوپایی که توسط غول های فناوری بلعیده شدند

در سال های اخیر به ندرت پیش می آمد که خبری از خرید یک شرکت جدید توسط غول های فناوری دنیا به گوش نرسد و فرقی نداشت که به خرید 19 میلیارد دلاری واتس اپ توسط فیسبوک مربوط باشد، یا خرید کمپانی Autonomy توسط اچ پی به مبلغ 10.3 میلیارد دلار، خرید 7.4 میلیارد دلاری Sun Microsystems توسط اوراکل یا هر چیز دیگری، در هر صورت، هر هفته اطلاعاتی جدید در مورد خرید شرکت های کوچک در مطبوعات سراسر دنیا منتشر می گشت.

ادامه مطلب

نصرالله جهانگرد

جهانگرد:

فضاي مجازي وزن بزرگي در اقتصاد، اجتماع و مديريت هر کشور دارد

رييس سازمان فناوري اطلاعات با اشاره به اهميت فضاي مجازي در کشور اظهار کرد: نخبگان و دولت‌هاي هوشمند بايد از مزاياي فضاي مجازي بهره برده و از ريسک‌هاي آن تا حد امکان بکاهند.

ادامه مطلب

برات قنبري

قنبری:

افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در نود و ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته گفت: : افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

ادامه مطلب

شبکه اجتماعي - رسانه - محتوا

۷ رویداد فناوری ۲۰۱۵ که روابط عمومی‌ها باید بدانند

کنون که به پایان سال ۲۰۱۵ رسیدیم و رسانه‌های همگانی کشورهای غربی و به ویژه آمریکایی به شرح دستاوردهای گوناگون و به ویژه فناوری اطلاعات در روابط عمومی سال ۲۰۱۵ می‌پردازند، سودمند است که به منظورآشنایی هر چه‌ بیشتر با پیشرفت‌های فناوری اطلاعات، با ۷ استاندارد و سنجه رسانه‌اجتماعی در سال ۲۰۱۵ ایالات متحده آشنا شویم.

ادامه مطلب