سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
فناوري-اطلاعات
فناوري - آينده نگري

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال مطرح کرد

جبران عقب‌ماندگی با اقدام موثر و بهره‌وری بالا

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، تلاش و اقدام موثر جوانان را لازمه آینده‌ای روشن و کار کردن و بالا بردن بهره‌وری در راستای اقتصاد مقاومتی را راهی برای جبران عقب‌ماندگی دانست.

ادامه مطلب

فناوري اطلاعات - اقتصاد

ICT در سالی که گذشت

از مقاومت برابر فیلترینگ تلگرام تا تاثیر پارازیت‌ها بر مردم

ارائه مجوزهای مختلف برای فعالیت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقابله با فیلترینگ شبکه‌هایی مانند تلگرام، رونمایی از یک موتور جست‌وجوی بومی و تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی را می‌توان از جدی‌ترین اتفاقات حوزه فاوا در سال 1394 دانست.

ادامه مطلب

اقتصاد - رشد - سود

قائم‌مقام وزیر ارتباطات خبرداد:

سرمایه‌گذاری 110هزار میلیارد تومانی برنامه ششم در حوزه IT

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری گفت: در برنامه ششم 110 هزار میلیارد تومان در بخش صنعت آی سی تی هزینه خواهد شد که بخشی از این مبالغ توسط دولت و بخشی توسط بخش خصوصی محقق می شود.

ادامه مطلب

دولت الکترونيک - ارتباطات - کامپيوتر

معاون سازمان فناوری اطلاعات:

نبود یکپارچگی خدمات، عمده ترین مانع برای تحقق دولت الکترونیک است

معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات، نبود یکپارچگی خدمات را عمده ترین مانع برای تحقق دولت الکترونیک در کشور دانست و گفت: در تلاش هستیم در برنامه ششم توسعه این مشکل برطرف و راه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم گشوده شود.

ادامه مطلب

کاهش - افزايش - رشد - نمودار

معاون وزیر کار مطرح کرد

ICT فرصتهای شغلی جدید می‌آفریند

معاون وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از فناوری‌های اطلاعات به عنوان ابزار توسعه آموزشهای فنی و حرفه‌ای نام برد و تاکید کرد: امروز ICT با خلق فرصت‌های شغلی جدید، آموزشهای مهارتی را به آموزشهای اثربخش تبدیل کرده است.

ادامه مطلب

رسانه - تلويزيون

آزمونهای تافل و حسابداری الکترونیک می‌شود

اولین تلویزیون تعاملی آموزش محور کشور رونمایی شد

با افتتاح اولین سامانه تلویزیون تعاملی (IPTV) کشور در زمینه آموزش، پای برندهای معتبر بین المللی نظیر ETS، ACCA، اپل، مایکروسافت و اوراکل به کشور باز شد.

ادامه مطلب

براري

براری :

با افزایش بهره وری در حوزه ICT سهم فناوری اطلاعات افزایش می یابد

معاون امور دولت، مجلس و استان ها افزایش سهم اقتصاد ICT استان ها را در گرو همت نیروهای جوان و توانمند بیان کرد و گفت: با افزایش بهره وری در حوزه ICT، سهم فناوری اطلاعات افزایش می یابد.

ادامه مطلب

فناوري - دولت الکترونيک

با تدوین فرمول جدید،زمینه حمایت از محصولات حوزه ICTتسهیل می شود

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تولیدات داخلی در خصوص محصولات راهبردی گفت: محصولات راهبردی، محصولاتی هستند که یا دارای بازار بزرگ داخلی و بین المللی و دارای توجیه اقتصادی قابل محاسبه هستند و یا آنکه از نظر استراتژیک و صیانتی برای کشور مهم هستند.

ادامه مطلب

فناوري - صنعت

تحقیقات نوآورانه و هدایت هوشمندانه ، مولد پیشرفت اقتصادی

دکتر خوانساری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد تاسیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران گفت: تحقیقات نوآورانه و هدایت هوشمندانه فعالیت‌های پژوهشی دردستورکار پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات قراردارد.

ادامه مطلب

واعظي

دکتر واعظی در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان:

اصل شفافیت و رقابت در ارائه خدمات حوزه ICT ضروری است

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات،در اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت و در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ،بر اصل شفافیت و رقابت در ارائه خدمات حوزه ICT تاکیدکرد.

ادامه مطلب