یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مخابرات
تلفن ثابت

4 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات پیروزی ، ولیعصر (عج) ، دکتر حسابی (مارلیک) ، صباشهر (شهریار) از تاریخ 17 بهمن ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

دکل - آنتن

معاون رگولاتوری خبر داد :

آغاز مذاکرات رگولاتوری با مخابرات برای استفاده بهینه از باند ۹۰۰ مگاهرتز

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری گفت: مذاکرات‌مان با شرکت مخابرات ایران برای استفاده بهینه از منابع فرکانسی این شرکت از جمله باند فرکانسی ۹۰۰ مگاهرتز آغاز شد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

توسعه شبکه کابل در 8 مرکز مخابراتی


عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات ثاراله (حصارک) ، شهید قندی (کمالشهر)، شهید تندگویان، هجرت، خاتم ا لانبیاء (ص) (فردیس)، شهرستان قدس، ولیعصر (عج)، شهدای گمنام از تاریخ 13 بهمن ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

توسعه شبکه کابل در 5 مرکز مخابراتي

عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات انديشه (3) ، شهيد آيت، سلمان فارسي، شهيد ديالمه، شهيد رجائي از تاريخ 14 بهمن ماه آغاز مي شود.

ادامه مطلب

اينترنت - شهر هوشمند

جزئیات اینترنت وای‌فای متمرکز

چندی پیش مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از راه‌اندازی شبکه اینترنت وای‌فای (Wi-Fi) به طور متمرکز برای تلفن ثابت و همراه، برای نخستین بار در دو شهر کشور خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

توسعه شبکه کابل در 4 مرکز مخابراتی


عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات استقلال، شهید مفتح، شهید لطیفی، شهید عرب سرخی از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

توسعه شبکه کابل در 3 مرکز مخابراتی


عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات پیروزی ، شهرستان قدس ، شهید خوشقدم از تاریخ 11 بهمن ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

با تمدید برنامه پنجم توسعه برای سال آینده

تصرف دارایی‌های مخابرات نشدنی می‌شود

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با کلیات برنامه ششم توسعه که صرفا شامل احکام می‌شود، مخالفت کردند تا زمینه تمدید برنامه پنجم به مدت یک سال دیگر چیده شود؛ با این کار یکی از مهم‌ترین بندهای مدنظر دولت یعنی بازپس‌گیری مخابرات لغو خواهد شد.

ادامه مطلب

دهناد - مخابرات

سرپرست مخابرات ایران:

یکپارچه‌سازی مخابرات تا اسفند تمام می‌شود

سرپرست مخابرات ایران با اشاره به اجرای طرح همگرایی ثابت و سیار گفت: در ساختار جدید، مخابرات می‌بایست سبد محصولی را به مشترک ارائه کند که تمامی نیازهای ارتباطی او را تامین کند و این تنها با یکپارچه‌سازی و تمرکز در ارائه خدمات متنوع امکانپذیر است.

ادامه مطلب

شبکه - ارتباطات

تفاهم مخابراتی ایران و ایتالیا؛ مرکز مشترک IP در تهران تاسیس می‌شود

با تفاهم مخابراتی ایران و ایتالیا مقرر شد یک مرکز مشترک IP Pop در تهران تاسیس شود که دسترسی ایران به لینکهای جهانی سطح بالا و کیفیت پهنای باند اینترنت را افزایش خواهد داد.

ادامه مطلب