سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مخابرات
مخابرات

نجات کشتی راکد مخابرات زیر سایه اعضای جدید

با تغییرات صورت‌گرفته در اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، تغییر موضع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره تعرفه‌های مخابراتی و وعده‌های ابتدایی اعضای جدید در آغاز کار قابل توجه بود.

ادامه مطلب

علي بقايي

رئيس هيأت مديره شرکت ارتباطات سيار ايران

مخابرات و همراه اول بايد از شيوه‌هاي سنتي مديريت فاصله بگيرند

رئيس هيأت مديره شرکت ارتباطات سيار ايران گفت: شرکتي که ادعا دارد رتبه اول منطقه را دارد و مي‌خواهد به يکپارچگي برسد، نمي‌تواند بدون تغيير نظام‌هاي مديريتي به اين مهم دست يابد.

ادامه مطلب

مخابرات

یک مقام مسئول در مرکز ملی فضای مجازی:

دولتی‌سازی دوباره مخابرات

ظاهرا وزارت ارتباطات برخلاف حمایت صریح رئیس جمهور از بخش خصوصی، با دو تاکتیک به دنبال دولتی‌سازی دوباره مخابرات است.

ادامه مطلب

زارعيان

سخنگوي مخابرات ايران گفت‌:

عيدي بازنشستگان مخابرات اسفند سال پيش پرداخت شد

سخنگوي مخابرات ايران در واکنش به اظهارات مدير عامل صندوق بازنشستگي کشوري مبني بر عدم پرداخت عيدي بازنشستگان مخابرات گفت: عيدي بازنشستگان مخابرات را با حقوق اسفند آنها و پيش از بيستم اسفند تحويل صندوق بازنشستگي کشوري داديم.

ادامه مطلب

ارتباط جهاني -

رئیس هیات مدیره مخابرات خبر داد

جزییات سرمایه‌گذاری دومین وندور ارتباطی جهان در مخابرات ایران

رئیس هیات مدیره هلدینگ مخابرات ایران زمینه‌های سرمایه‌گذاری دومین وندور ارتباطی جهان در شرکت مخابرات ایران را تشریح کرد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

9 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی مهدیه، پاسداران، شهید لطیفی، شهید دستغیب، دکتر حسابی، خاتم الانبیاء، ثارا...، شهیدان لطفی، شهیدان غیاثی از تاریخ 18 اسفندماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

6 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی پیروزی ، شهید محسنیان ، آزادگان ، شهید تندگویان ، شهرستان قدس و ثارالله از تاریخ 17 اسفند ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

5 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی خاتم الانبیاء، شهید کریم زاده، دکتر حسابی، شهید لطیفی و استقلال از تاریخ 16 اسفندماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

سيم تلفن - کابل -

مدیرعامل مخابرات تهران خبر داد

صدور گواهی استاندارد برای سیم‌کشی داخل منازل / حل مشکل خرابی تلفن در 3 ساعت

مشترکان تلفن ثابت گلایه‌های متعددی از روند رسیدگی به خرابی تلفن دارند مدیر عامل مخابرات استان تهران در پاسخ به این انتقادات تاکید دارد که از سوی اتحادیه جهانی مخابرات برای حل اکثر مشکلات 24 ساعت و برای موارد خاص 72 ساعت زمان مشخص شده است که 99 درصد مشکلات باید در این زمان رسیدگی شود.

ادامه مطلب

کابل مسي - مخابرات

سرقت 140 میلیارد تومان کابل مخابرات

گفته می شود طی چهار تا پنج سال پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات، به این شرکت 140 میلیارد تومان خسارت از ناحیه سرقت کابل وارد شده است.

ادامه مطلب