سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مخابرات
مخابرات

مقررات استفاده از امکانات پايه اي مخابرات بازنگري شد

کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، با هدف استفاده تمامي اپراتورهاي ارتباطي از امکانات شبکه مخابرات کشور، مقررات ارائه و استفاده از اين امکانات را اصلاح کرد.

ادامه مطلب

اختلال مخابراتي

اختلال در 7 مرکز مخابراتی از 7 دی ماه

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات جماران، شهدای چیتگر، استقلال، خاتم الانبیاء، دهوین، جلیل آباد و مومن ورامین از تاریخ 7 دی ماه آغاز می شود.

ادامه مطلب

پهناي باند - کابل -

مدير کل عمليات شبکه مخابرات تهران

ظرفيت شبکه انتقال مخابرات تهران به 100 گيگابيت بر ثانيه افزايش يافت

مدير کل عمليات شبکه مخابرات منطقه تهران از افزايش ظرفيت شبکه انتقال مخابرات در تهران به 100 گيگابيت بر ثانيه مبتني بر فناوري OTN و POTN خبر داد و گفت: قابليت افزايش ظرفيت تا 400 گيگابيت بر ثانيه نيز وجود دارد.

ادامه مطلب

پيامک تلفن ثابت

سرويس ارسال پيامک با تلفن ثابت مي ماند

سخنگوي شرکت مخابرات ايران گفت: علي‌رغم استقبال کم از سرويس پيامک تلفن ثابت اما اين سرويس هم‌اکنون داراي مشترکان خاصي است و جمع‌آوري نخواهد شد.

ادامه مطلب

عباس پاپي زاده،

ابطال قرارداد مخابرات اقدامي خودسرانه است

يک نماينده مجلس ابطال قرارداد مخابرات را اقدامي خودسرانه دانست و گفت: ابطال قرارداد در صورتي ممکن است که همه مراحل کار از مجراي قانوني انجام شود اما اين روند طي نشده و اقدام دولت به معني مصادره حق مردم است .

ادامه مطلب

تلفن ثابت

پاسخ مدیر عامل مخابرات به منتقدان فروش تلفن ثابت

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: با ارائه مجوز به شرکت‌های FCP اکنون تنها مخابرات مسوولیت واگذاری خط‌های جدید تلفن ثابت را برعهده ندارد.

ادامه مطلب

کاظمي

معاون مخابرات منطقه تهران خبر داد:

مخابرات مجوز عرضه بسته صوت و ديتا گرفت

معاون مخابرات منطقه تهران، با اشاره به اخذ مجوز عرضه بسته باندلينگ صوت و ديتا براي نخستين بار گفت: باندلينگ اين دو سرويس مزيت رقابتي مخابرات نسبت به رقبا است و از اين پس انواع بسته هاي باندلينگ طبق نياز مشتريان ارائه خواهد شد.

ادامه مطلب

زارعيان

شرکت مخابرات به دنبال ارائه خدمات سريع و با کيفيت به مشتريان است

معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران در بازديد از طرح هاي منطقه2 مخابرات تهران گفت: در برنامه هاي جديد، شرکت مخابرات ايران به دنبال ارائه خدمات مناسب، سريع و با کيفيت به مشتريان است.

ادامه مطلب

voip

ارائه تلفن بر بستر IP در مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران همزمان با تلکام 2016 به ارائه سرويس SIP PHONE پرداخته است.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

مجوز افزایش چهار برابری تعرفه تلفن، جایزه مخابرات بود؟

سال‌هاست برخی مشترکان خط تلفن ثابت برای خرید یک خط مشکلات متعددی را پیش رو دارند و حالا با افزایش تعرفه خرید تلفن این انتظار وجود دارد که نظارت‌های کافی وجود داشته باشد تا حداقل مدت زمان لازم برای واگذاری یک خط تلفن کاهش یافته و مدیران مخابراتی هم تاکید نداشته باشند که قیمت تمام شده یک خط تلفن ثابت رقمی حدود یک میلیون تومان است.

ادامه مطلب