یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
مديرعامل
کاظم ابراهيمي صدرآبادي

برنامه هاي مديرعامل جديد مخابرات اعلام شد

مدير عامل جديد شرکت مخابرات ايران هفت حوزه تمرکز فعاليت ها و اولويت هاي برنامه کاري آتي مخابرات را اعلام کرد.

ادامه مطلب

Romettya

برای نخستین بار یک زن مدیرعامل آی‌بی‌ام شد

هیات مدیره شرکت آی‌بی‌ام خانم ویرجینیا رومتی(Virginia Rometty) را به ریاست و مدیرعاملی این شرکت برگزید تا از اول ژانویه 2012 هدایت آی‌بی‌ام را به عهده گیرد.

ادامه مطلب

yho

مدیرعامل یاهو اخراج شد

کارول بارتز، مدیرعامل یاهو با ارسال نامه‌ای الکترونیکی برای کارکنان این شرکت از اخراج تلفنی خود توسط رییس هیات مدیره خبر داد.

ادامه مطلب

فيضي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

استقبال از وایمکس در میان کاربران در حال افزایش است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد استقبال کاربران از سرویس وایمکس گفت: با شناخته شدن این سرویس، هر روز بر کارایی آن افزوده می شود.

ادامه مطلب

اپراتور سوم

با تصمیم سرپرست وزارت رفاه و مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی

مدیرعامل تامین تله کام برکنار و شستا سرپرست اپراتور سوم شد

روز گذشته در جلسه ای که با حضور رحمت الله حافظی، مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی و دکتر شیخ الاسلامی سرپرست وزارت رفاه و تامین اجتماعی برگزار شد مدیرعامل شرکت تامین تله کام برکنار و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی "شستا" به عنوان سرپرست، هدایت این شرکت را به عهده گرفت.

ادامه مطلب

اپراتور سوم

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تامین تلکام به زودی تغییر می‌کنند

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اعلام کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تامین تلکام به دلیل ضعف در راه اندازی پروژه اپراتور سوم تغییر می کنند.

ادامه مطلب

صدوقي

مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ايران:

مسير همراه اول را اصلاح کردم

پنج سال مديريت وحيد صدوقي در همراه‌اول به سه دليل حائز اهميت است که نشانه‌شناسي اين سه دليل بخشي از سياست‌ها و الزامات حاکم بر بازار ارتباطات کشور را نمايان مي‌کند؛ اول اينکه وحيد صدوقي زماني به عنوان مديرعامل وارد شرکت ارتباطات سيار مي‌شود که اين اپراتور به عنوان يک اپراتور مسلط دولتي با چالش جدي ناتواني در پاسخ‌گويي به نياز مصرف‌کنندگان مواجه بود.

ادامه مطلب

كرباسيان

مدیرعامل شرکت پست:

نظارت بر دفاتر خدمات ارتباطی برعهده رگولاتوری است

مدیرعامل شرکت پست، نظارت بر دفاتر خدمات ارتباطی را بر عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عنوان کرد و گفت: تخلف این دفاتر در افزایش و یا تغییر نرخ خدمات پستی باید از طریق رگولاتوری پیگیری شود.

ادامه مطلب

بررسی مشکلات وایمکس در گفت‌وگو با مدیر عامل مبین‌نت

سر سفره اینترنت همه برنده اند

مدیرعامل شرکت مبین نت معتقد است که مشتریانش آن را به خوبی می‌شناسند و نام کمتر شنیده شده شرکتش تاثیری در رویکرد مشتریان ندارد. با این حال مرد اول اپراتور وایمکس کشور معتقد است که مبین نت تمرکز خود را روی سرویس‌های خاص و کاربران خاص قرار داده است. اما حتی مبین نت که بخشی از سهامش را به مخابرات ایران داده نیز چندان احساس امنیت نمی‌کند هر چند معتقد است بازار اینترنت کشور آنقدر بزرگ است که همه می‌توانند با مقداری هوشمندی به سود قابل توجهی برسند. محمدتقی خاکی در یک روز سرد برفی پاسخگوی سوالات دنیای‌اقتصاد بود.

ادامه مطلب

فيضي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

پیشنهاد ما تعدیل و تغییر تعرفه‌هاست نه افزایش آنها

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به موضوع هدفمند شدن یارانه‌ها و تاثیر آن در تعرفه‌های مخابراتی بیان کرد: هدفمندی یارانه‌ها هزینه تمام شده ما را افزایش می‌دهد ولی تاثیر چندانی در تعرفه‌های مخابراتی نخواهد داشت.

ادامه مطلب