یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

استقبال از وایمکس در میان کاربران در حال افزایش است

فيضي

جمعه ۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲:۰۰


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد استقبال کاربران از سرویس وایمکس گفت: با شناخته شدن این سرویس، هر روز بر کارایی آن افزوده می شود.

وایمکس نیوز - صابر فیضی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اپراتورهای وایمکس کمتر از یکسال است که کار خود را شروع کرده اند و سرویس واگذار می کنند، گفت: با شناخته شدن این سرویس در میان مردم به مرور، استقبال از آن بیشتر می شود.
وی با اشاره به کارایی اینترنت پرسرعت بی سیم افزود: گسترش این سرویس نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی از سوی اپراتورها و سایر نهادهای ذی ربط است.
فیضی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال منسوخ شدن سرویس وایمکس و جایگزینی سرویس جدید به جای آن وجود دارد یا نه، گفت: با توجه به وضعیت سرویس های ارتباطی کشور، وایمکس قابلیت های خود را خواهد داشت و تا چندی دیگر سرویس جدید جایگزین آن نخواهد شد.
این درحالی است که چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: 70 درصد ظرفیت وایمکس کشور هنوز خالی است و درخواستی برای آن نیامده است.
به گفته رضا تقی پور توسعه خدمات وایمکس در کشور نیاز به فرهنگ سازی دارد و تا کاربران هزینه خدماتی که دریافت می کنند را نپردازند، این امر میسر نمی شود.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو