شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
هوش-مصنوعي
پاورپوينت

از سوي مايکروسافت صورت گرفت

افزودن ابزار هوش مصنوعي به نرم افزار "پاورپوينت"

مايکروسافت يک ابزار هوش مصنوعي جديد را به نرم‌افزار "پاورپوينت" افزوده که به ارائه بهتر کاربران کمک مي‌کند.

ادامه مطلب

5G

فراخوان مرکز تحقیقات مخابرات؛

همکاری با شرکتهای هوش مصنوعی برای راه اندازی 5G در کشور

مرکز تحقیقات مخابرات ایران برای همکاری با شرکتهای فعال در حوزه هوش مصنوعی با هدف عملیاتی کردن شبکه ارتباطی نسل پنجم 5G ) در کشور، فراخوان داد.

ادامه مطلب

مايکروسافت

هوش مصنوعی متن را به صوت تبدیل می کند

محققان چینی و مایکروسافت یک سیستم هوش مصنوعی برای تبدیل متن به صوت ابداع کرده اند که با کمک 200نمونه یک فایل صوتی بسیار طبیعی تولید کند.

ادامه مطلب

هوش مصنوعي

هوش مصنوعي؛ تهديد يا فرصت؟

بسياري از دانشمندان و کارشناسان بر اين باورند که توسعه هوش مصنوعي در کنار تمام فرصت‌هاي جديدي که در صنعت تکنولوژي به وجود مي‌آورد، تهديد بزرگي نيز براي بشريت و آينده جهان به شمار مي‌رود.

ادامه مطلب

هوش مصنوعي

هوش مصنوعي به ال‌جي اضافه مي شود

ال‌جي الکترونيکس اعلام کرده است که قصد دارد بخش جديدي را تحت عنوان بخش توسعه دستگاه‌هاي تمام هوشمند و روباتيک به اين شرکت اضافه خواهد کرد.

ادامه مطلب

هوش مصنوعي

هوش مصنوعي گريبان يک مسافر را گرفت

فناوري هوشمند و پيشرفته تشخيص چهره مبتني بر هوش مصنوعي که در فرودگاه واشنگتن اايلات متحده آمريکا بکار گرفته شده است، هويت واقعي يک مسافر را که با مدارک جعلي قصد ورود به واشنگتن داشت افشا کرد.

ادامه مطلب

وزيران

استفاده از هوش مصنوعي براي آموزش از راه دور

همزمان با سمينار يک روزه بين المللي «نقش ارتباطات و فناوري اطلاعات در توانمندسازي زنان » پنل هاي تخصصي «نقش دولت ها در توانمند سازي زنان از طريق فناوري اطلاعات » با سخنراني جمعي از مسوولان حوزه زنان ايران و کشورهاي اندونزي، پاکستان و روسيه برگزار شد.

ادامه مطلب

شبيه

باهوش مصنوعی گوگل تصاویر شبیه خودرا پیدا کنید

گوگل با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و تحلیل مقایسه تصاویر شما با افراد مشهور، تصاویر مشابه شما را در فضای مجازی نشان می‌دهد.

ادامه مطلب

مترجم

قابليت استفاده از مترجم مايکروسافت بدون اتصال به اينترنت

شرکت مايکروسافت قابليت استفاده بدون اتصال به اينترنت از برنامه مترجم خود را که از هوش مصنوعي استفاده مي‌کند، فراهم کرده است.

ادامه مطلب

مايکروسافت

هوش مصنوعی به موتور جستجوی بینگ افزوده شد

یک شرکت فناوری با کمک هوش مصنوعی قابلیت های جدیدی به موتور جستجوی خود افزوده و برای سوالات کاربر دو پاسخ متضاد از منابع معتبر فراهم می کند.

ادامه مطلب