پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
هوش-مصنوعی
کمپ رقابتی

برگزاری کمپ رقابتی هوش مصنوعی با ۸۰۰ میلیون تومان جایزه برای ۵ تیم برتر

با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همراه اول، دانشگاه شهید بهشتی، اسنپ، آیپا و هاب ایده خودرا به کمک خبرگان هوش مصنوعی به یک پروتو تایپ تبدیل کنید و تاسقف ۴ میلیارد تومان برای توسعه محصول خود سرمایه و خدمات دریافت کنید.

ادامه مطلب

فراخوان

فراخوان

شناسایی نیاز شرکت‌های صنعتی در حوزه «هوش مصنوعی»

فراخوان حاضر باهدف شناسایی نیازهای صنایع بزرگ در حیطه «انقلاب صنعتی چهارم» با تاکید بر «هوش مصنوعی» ازسوی مرکز توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارایه شده است.

ادامه مطلب

هوش مصنوعی

نقش هوش مصنوعی در آینده بازاریابی دیجیتال

نحوه ارتباط هوش مصنوعی با استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال به گونه‌ای است که می‌توان آینده روشنی را برای آن تصور کرد.

ادامه مطلب

هوش مصنوعی

راه حل هوآوی برای بحران گرمایش زمین، استفاده از هوش مصنوعی

فناوری iCooling@AI هوآوی یک راهکار کاهش مصرف انرژی در مراکز داده است. این راه‌کار موفق به کاهش ۸ تا ۱۵ درصدی مصرف انرژی می‌شود که با توجه به رشد سرسام‌آور مراکز داده اینترنتی اهمیت بالایی در حفظ سلامت محیط زیست ایفا می‌کند.

ادامه مطلب

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی بازوی توانمند اشتغال زنان

شیوع کرونا دردسرهای زیادی در جهان ایجاد کرد که یکی از آنها افزایش نرخ بیکاری است و البته زنان در این زمینه بیش از مردان آسیب دیده‌اند. حوزه فناوری نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بحران کرونا، زنان شاغل در این بخش بسیار بیشتر از مردان آسیب دیده‌اند.

ادامه مطلب

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در دسترس پایگاه گسترده کاربران

کارشناسان معتقدند هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، در سال ۲۰۲۱ میلادی برای پایگاه گسترده‌تری از کاربران در دسترس خواهد بود

ادامه مطلب

جاروبرقی

جاروبرقی رباتیک سامسونگ با قدرت هوش مصنوعی معرفی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس لوازم خانگی نوآورانه‌ای را معرفی کرده است که می‌تواند به خودکار کردن کارهای روزانه خانه کمک کند.

ادامه مطلب

مسواک هوشمند

مسواک هوشمند با دندان‌های هر فرد سازگار می‌شود

یک شرکت فناوری مسواک جدیدی تولید کرده که دارای هوش مصنوعی است و با شکل چینش و شیوه جاگذاری دندان‌های هر فرد سازگار می‌شود.

ادامه مطلب

هوش مصنوعی

۹ پیش‌بینی در مورد هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۱

پیش بینی ها نشان می دهد که سال ۲۰۲۱ سالی است که در آن محتوای دیپ‌فیک در سراسر جهان رواج پیدا می‌کند و تعداد قابل‌توجهی از جمعیت جهان واقعی بودن آن‌ها را باور می‌کنند.

ادامه مطلب

دیجیتال

روسیه دیجیتالی می شود

یکی از استراتژی‌های روسیه برای رقابت‌پذیری بیشتر در جهان امروز تلاش برای دیجیتالی شدن همه بخش‌های این کشور از اقتصاد گرفته تا سلامت و... بوده است.

ادامه مطلب