شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری کمپ رقابتی هوش مصنوعی با ۸۰۰ میلیون تومان جایزه برای ۵ تیم برتر

کمپ رقابتی

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱:۵۵


با حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همراه اول، دانشگاه شهید بهشتی، اسنپ، آیپا و هاب ایده خودرا به کمک خبرگان هوش مصنوعی به یک پروتو تایپ تبدیل کنید و تاسقف ۴ میلیارد تومان برای توسعه محصول خود سرمایه و خدمات دریافت کنید.

تیک نیوز- در این استارهاب هوش مصنوعی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همراه اول ، دانشگاه شهید بهشتی اسنپ ، آیپا وهاب برگزار می شود، تیمها پس از ارزیابی اولیه در یک ماراتون ١٠ هفته‌ای شـــرکت می‌کنند و در یک فضای کار در طول این کمپ، هر ایده به یک پروتوتایپ تبدیل می‌شود و در انتهای کمپ در یک فضای جذاب رقابتی و بازیوار شده که شرایط بازار واقعی را شبیه‌سازی می‌کند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. تیم‌های برتر این فرصت را خواهند داشت که علاوه بر کسب تجربه و دانش، از جوایز نقدی برخوردار شده و .در صورت انتخاب شدن به عنوان ۵ تیم برتر تا ٨٠٠ میلیون تومان خدمات و سرمایه دریافت کنند. اشـــتراکی یا به صورت آنلاین از منتورینگ حرفه‌ای و آموزش تخصصی بهره‌مند می‌شوند .

مخاطبان استارهاب
 تیم های حوزه کسب و کار هوش مصنوعی افراد متخصص یا برنامه نویس در حوزه علوم مرتبط با هوش مصنوعی افراد متخصص کسب و کار با علاقه مندی به حوزه هوش مصنوعی ثبت نام در اســـتارهاب هوش مصنوعی، به صورت
 تیمی و یا انفرادی امکان پذیر است. افراد پس از ثبت نام، فرصت تیم سازی همراه سایر شـــرکت کنندگان را خواهند داشت و می بایست در نهایت به صورت تیمی در فرایند ارزیابی اولیه شرکت نمایند.

  زمانبندی اجرا

    آغاز ثبت نام از علاقمندان ۲۵ بهمن ماه
    ارزیابی تیم های اولیه و انتخاب ۲۰ تیم ۱۵ اسفند ماه
    معرفی تیم های منتخب و آماده سازی تیم ها ۲۶ اسفند
    آغاز کمپ رقابتی تخصصی تیم  ها ۱۵ فروردین ماه
    اهداء جوایز به تیم های برتر ۱۷ خردادماه
    ورود به شتابدهی ۳۱ خردادماه

علاقمندان می توانندجهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://starhub.mcihub.ir مراجعه نمایند.

کمپ رقابتی حرفه‌ایست برای به چالش کشیدن ایده‌ها، انتخاب و حمایت از تیم‌های مستعد و اســـتارتاپ‌های متخصص در زمینه کسب‌وکار هوش مصنوعی.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو