شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
يوتيوب
يوتيوب

فيلم‌هاي سينمايي را رايگان ببينيد!

به نظر مي‌رسد که يوتيوب قصد دارد سرويس جديدي را به پلت‌فرم خود بيافزايد که به کاربران اجازه مي‌دهد در آن به تماشاي رايگان فيلم‌هاي سينمايي موردعلاقه خود بپردازند.

ادامه مطلب

يوتيوب

يوتيوب تماشاي بيش از حد ويديو را به کاربران هشدار مي‌دهد

شبکه اجتماعي يوتيوب قابليت جديدي را به پلت‌فرم خود افزوده است تا به کاربران ميزان استفاده و تماشاي ويديوهاي يوتيوب را اعلام کرده و هشدار دهد.

ادامه مطلب

آذري جهرمي

معاون وزير ارتباطات اعلام کرد

رفع فيلتر يوتيوب و بلاگ اسپات با رعايت خطوط قرمز

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به درخواست مجموعه دانشگاهي از رايزني با دادستاني براي رفع فيلتر دو سرويس بلاگ اسپات و يوتيوب خبر داد.

ادامه مطلب

يوتيوب

يوتيوب رکورد مدت زمان مشاهده ويدئو را شکست

يوتيوب به تازگي رکوردي تاريخي را به ثبت رسانده و مدت زمان مشاهده ويدئو توسط کاربران آن در سطح جهان به طور روزانه از يک ميليارد ساعت گذشته است.

ادامه مطلب

يوتيوب

برخي کاربران ايراني بدون فيلترشکن به يوتيوب دسترسي يافتند!

بر اساس گزارش‌ها اندکي پس از لغو تحريم‌ها عليه ايران، دسترسي شماري از کاربران به سايت يوتيوب که در ايران فيلتر است، ممکن شده است. احتمال مي‌رود که اين امر به دليل اشکال فني در سيستم فيلترينگ باشد.

ادامه مطلب

يوتيوب

يوتيوب به سبک ايراني!

در عصر حاضر دسترسي به جديدترين اخبار، اطلاعات و حاشيه‌ها آن هم به شکل تصويري موضوعي است که به علاقه‌مندي بسياري از کاربران اينترنت تبديل شده و در همين راستا سايت‌هاي متعددي به نمايش کليپ‌هاي صوتي و تصويري اقدام کرده‌اند که اين سايت‌ها مورد توجه چشمگير واقع شده و کاربران بسياري دارند.

ادامه مطلب

youtube

یوتیوب خرده‌فروشی برخط به راه انداخت

یوتیوب،وبگاه معروف اشتراک‌گذاری فیلم، در پی آن است تا با راه‌اندازی فروشگاه تجارت الکترونیکی جدیدی به نام فروشگاه مرک(Merch) منبع درآمد تازه‌ای برای خود دست و پا کند.

ادامه مطلب

يوتيوب

22 درصد کل پهنای‌باند سیار صرف یوتیوب می‌شود

بر اساس گزارشی از آلوت کامینیکیشنز (Allot Communications)، نزدیک به یک چهارم پهنای باند ارتباطات سیار جهان صرف تماشای ویدیوهای یوتیوب می‎شود.

ادامه مطلب

يوتيوب

یوتیوب 3 میلیارد تماشا در روز را پشت سرگذاشت

هرروز تعدادی نزدیک به نیمی از جمعیت جهان به تماشای ویدیوهای یوتیوب می‌آیند.

ادامه مطلب

يوتيوب

گوگل شمار کارکنان یوتیوب را بیش از 30 درصد افزایش می‌دهد

با گسترش سریع خدمات تشریک ویدیو در سراسر جهان، گوگل تصمیم گرفته است تا در سال جاری شمار کارکنان یوتیوب را بیش از 30 درصد افزایش دهد.

ادامه مطلب