شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

يوتيوب رکورد مدت زمان مشاهده ويدئو را شکست

يوتيوب

سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰


يوتيوب به تازگي رکوردي تاريخي را به ثبت رسانده و مدت زمان مشاهده ويدئو توسط کاربران آن در سطح جهان به طور روزانه از يک ميليارد ساعت گذشته است.

وايمکس نيوز- به نقل از زددي نت، سايت به اشتراک گذاري ويدئوي يوتيوب با ارتقاي الگوريتم هاي خود رکوردي تاريخي به ثبت رسانده و با توجه به ارتقاي شديد تعداد افرادي که با استفاده از گوشي و تبلت به اين سايت متصل مي شوند توانسته تعداد بازديدکنندگان خود را افزايش دهد.

بررسي هاي آماري نشان مي دهد بيش از 60 درصد از کاربران سايت يوتيوب با استفاده از گوشي و تبلت به اين سايت متصل شده و ويدئوهاي آن را تماشا مي کنند. در سال 2012 يوتيوب روش بررسي ميزان بازديد از ويدئوهاي خود را تغيير داد و به جاي بررسي تعداد کليک هاي انجام شده بر روي هر ويدئو، مدت زمان مشاهده هر ويدئو را مورد توجه قرار داد.

به گفته مديران يوتيوب از آن زمان مدت مشاهده ويدئوها 10 برابر شده و البته به نظر مي رسد برآورد اين زمان راه بهتري براي درک اين مساله است که آيا بازديدکنندگان از مشاهده ويدئوها واقعا لذت برده اند يا خير.

پيش از اين فيس بوک اعلام کرده بود که ميزان بازديد روزانه از ويدئوهاي اين شبکه اجتماعي 100 ميليون ساعت در روز است، در عين حال نتفليکس رقم مذکور را براي سال 2015 برابر با 116 ميليون ساعت در روز اعلام کرده بود.

آمار و اطلاعات منتشر شده توسط موسسه تحقيقاتي نيلسن نشان مي دهد آمريکايي ها هر روز حدود 1.25 ميليارد ساعت ويدئوي زنده و ضبط شده را به شيوه هاي مختلف مشاهده مي کنند.
منبع:فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو