یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
کلاهبرداري-پيامکي
تلفن همراه - پيامک

کلاهبرداري عجيب از مشترکان تلفن همراه

اخيراً کلاهبرداري پيامکي عجيبي از مشترکان تلفن همراه اتفاق افتاده که آقايي موسوم به «شبيري» با لحني خودماني براي واريز پول شماره حساب مي‌دهد اما تماس با شماره شخص کلاهبردار روي دفتر وزير ارتباطات زنگ مي‌خورد.

ادامه مطلب

اسکلت

هشدار نسبت به پيامک‌هاي دروغين کشف طلا و موميايي

معاون ميراث فرهنگي کشور درباره پيامک‌هايي که خبر از کشف سکه طلا يا موميايي توسط روستاييان مي‌دهند، واکنش نشان داد و گفت: مردم بايد بدانند که ايران موميايي ندارد.

ادامه مطلب

ايرانسل

رویکرد قانون‌گذار درباره یک کلاهبرداری

شناسایی افرادی که بیش از حد SMS می‌زنند

پس از برخی سوء‌استفاده‌ها که از طرح میزبان پیامک صورت گرفت، مبالغ متعددی از حساب برخی مشترکان اپراتور دوم کسر شد، اما با وجود گذشت چندین هفته از رسانه‌ای شدن این موضوع هنوز اقدام خاصی ازسوی مراجع تصمیم‌گیر در این زمینه انجام نشده است.

ادامه مطلب

پيامک

رگولاتوری هشدار داد:

فریب پیامک های تبلیغاتی در مورد رجیستری را نخورید

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد سواستفاده از طرح رجیستری از طریق پیامک های ارسال شده به برخی از مشترکان هشدار داد.

ادامه مطلب

پيامک

چه‌کسی جلوی پیامک‌های کلاهبردارانه را می‌گیرد؟

مدتی است شیوه جدیدی از کلاهبرداری‌های پیامکی مورد استفاده قرار گرفته و به واسطه طرحی به نام میزبان پیامک مشترکان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

ترفند جدید در تبلیغات پیامکی با اخذ هزینه تبلیغ از مشترک

اخیرا برخی شرکت های تبلیغاتی با استفاده از امکان اپراتورهای موبایل برای پرداخت هزینه پیامک توسط مشترک مقصد، هزینه‌ پیامک تبلیغاتی را از مخاطبان دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

دور جدید کلاهبرداری به بهانه قطع شدن یارانه

«یارانه شما قطع شده است». این پیامکی است که کلاهبرداران در حجمی انبوه برای شهروندان می‌فرستند تا آنها را در دامی که برایشان پهن کرده‌اند گرفتار کنند.

ادامه مطلب

پيامک

بزرگترين کلاهبرداران پيامکي کشور دستگير شدند

رييس پليس فتاي استان زنجان جزييات بزرگترين کلاهبرداري پيامکي کشور را تشريح کرد.

ادامه مطلب