جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
گوگل
گوگل

روش پاک کردن ردپايتان در گوگل

مي‌داند دنبال چه مي‌گرديد، به چه چيزهايي علاقه داريد و کجاها رفته‌ايد. خيلي چيزهاي ديگر را هم مي‌داند و نگه مي‌دارد. وقتي درباره گوگل حرف مي‌زنيم، حريم خصوصي شما چندان هم خصوصي نيست.

ادامه مطلب

گوگل

با گوگل، آسان‌تر و ارزان‌تر سفر کنید

موتور جست‌وجوی گوگل از این پس با افزودن قابلیت‌های مربوط به سفرهای هوایی، به کاربران اجازه می دهد تا با اطلاع یافتن از قیمت و ویژگی‌های سفر و هتل خود، راحت‌تر و ارزان‌تر سفر کنند.

ادامه مطلب

گوگل - نقشه

گوگل می‌داند کجایید حتی اگر نخواهید!

اگر شما هم جزو میلیون‌ها کاربر تلفن‌های همراه اندرویدی هستید بنابراین یکی از میلیون‌ها نفری هستید که گوشی هوشمند آن‌ها به‌طور مخفیانه داده‌های موقعیت مکانی آن‌ها را جمع‌آوری کرده و برای گوگل ارسال می‌کند.

ادامه مطلب

اندرويد

اندرويد جديد سرعت واي فاي را براي کاربر مشخص مي کند

گوگل در نسخه جديد اندرويد سرعت شبکه هاي واي فاي در دسترس کاربر را با برچسب هاي خاصي مشخص مي کند.

ادامه مطلب

گوگل

گوگل امکان پاسخ دهي مستقيم به سوالات کاربران را براي سلبريتي ها مهيا مي کند

از آن جايي که سوالات مربوط به سلبريتي ها بخش عظيمي از جستجوهاي وب را تشکيل مي دهند، گوگل در حال راه اندازي قابليت جديدي است که به سلبريتي ها اجازه مي دهد سوالات مربوط به خودشان را در ويديوهاي سلفي کوتاهي پاسخ دهند. اين ويديو، سپس در بخش بالايي صفحه نتايج جستجو به نمايش در خواهد آمد.

ادامه مطلب

گوگل

تدابير امنيتي گوگل براي اکانت‌هاي کاربران

گوگل قصد دارد برنامه امنيتي جديدي را به نام Advanced Protection عرضه کند که به کاربران امکان مي‌دهد تا امنيت حساب‌هاي کاربري اينترنتي خود را افزايش دهند.

ادامه مطلب

گوگل

برنامه امنيتي ويژه گوگل براي کاربران در معرض خطر

گوگل از ارائه برنامه امنيتي جديدي به نام Advanced Protection براي کاربران حساب هاي شخصي خود خبر داده که باعث مي شود امنيت حساب هاي کاربري آنها افزايش يابد.

ادامه مطلب

گوگل

استفاده گوگل از سيستم جديد تاييد هويت کاربران

گوگل در تلاش است تا شيوه شناسايي هويت کاربران براي خريد يا ورود به حساب کاربري را با استفاده از امکانات جديد سخت افزاري متحول کند.

ادامه مطلب

گوگل و فيس بوک

انگشت اتهام به سمت غول‌هاي تکنولوژي

پس از آنکه اخبار دروغيني که برخي در صفحات گوگل و فيس بوک درباره حمله تيراندازي به مردم لاس وگاس آمريکا منتشر کردند، اين دو شبکه اجتماعي باري ديگر مورد انتقاد قرار گرفتند.

ادامه مطلب

اينترنت

ژاکت قابل اتصال به اينترنت و گوشي هم از راه رسيد

دو شرکت گوگل و ليوايز با همکاري يکديگر ژاکتي عرضه کردند که قابل اتصال به اينترنت است و براي دسترسي به پيام هاي گوشي نيز کاربرد دارد.

ادامه مطلب