یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تدابير امنيتي گوگل براي اکانت‌هاي کاربران

گوگل

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸:۰۰


گوگل قصد دارد برنامه امنيتي جديدي را به نام Advanced Protection عرضه کند که به کاربران امکان مي‌دهد تا امنيت حساب‌هاي کاربري اينترنتي خود را افزايش دهند.

وايمکس نيوز- اين غول تکنولوژي به تازگي خبر داده است که اجراي اين برنامه امنيتي پيشرفته مي‌تواند کمک به‌سزايي به حفاظت از اطلاعات کاربران سرويس‌هاي پست الکترونيکي گوگل (جي ميل) و گوگل درايو کند تا کاربران از حملات سايبري، هک، فيشينگ و مزاحمت‌هاي اينترنتي در امان بمانند.

اين برنامه امنيتي براي آن دسته از کاربراني که اطلاعات خصوصي و محرمانه بيشتري نسبت به ديگران دارند بعنوان مثال روزنامه‌نگاران، مديران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها و سياست مداران، بسيار مفيد و کاربردي به نظر مي‌رسد و در جلوگيري از افشاي اطلاعات خصوصي به آنها کمک خواهد کرد.

کاربران پس از اجراي اين برنامه امنيتي علاوه بر وارد کردن رمز عبور و گذرواژه در حساب‌هاي کاربري (اکانت) خود، بايد از يک کليد امنيتي فيزيکي نيز استفاده کنند. اين کليد امنيتي بر روي يک حافظه يو اس بي يا يک وسيله سازگار با بلوتوث ذخيره مي‌شود.

همچنين دسترسي غيرمجاز به حساب کاربري افراد در گوگل با استفاده از اين سرويس جديد به ميزان زيادي محدود خواهد شد و اينطور مي توان نتيجه گرفت که گوگل با معرفي اين برنامه امنيتي جديد و پيشرفته مي‌خواهد راه سوءاستفاده و افشاي اطلاعات خصوصي کاربران را به روي هکرها و مجرمان سايبري ببندد.

منبع:ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو