دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
LTE
lte

سرعت یک گیگابیت بر ثانیه با شبکه نسل چهار

فناوری نسل چهار LTE که به تازگی استانداردهای آن از سوی اتحادیه بین‌المللی مخابرات تعیین شده به صورت تجاری در سال 2015 عرضه خواهد شد که سرعت انتقال دیتا روی آن یک گیگابیت بر ثانیه خواهد بود.

ادامه مطلب

امارات

مشترکان اتصالات از خدمات LTE برخوردار شدند

شرکت مخابراتی اتصالات امارات متحد عربی اعلام کرد که خدمات فراخ‌باند سیار LTE برای مشترکان پس‌پرداختی داخلی این شرکت به طور تجاری راه‌اندازی شده است.

ادامه مطلب

lte

میزان تعرفه استفاده از خدمات LTE در دنیا

قیمت LTE در 5 سال آینده 60 درصد افت می‌کند

طبق گزارش جدید گروه تعرفه‌سنجی TCL قیمت خدمات فراخ باند LTE سیار طی پنج سال آینده تا پایان سال 2016 میلادی افت چشم‌گیری پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب

Alvarion

بهره‌بردار وایمکس کانادا در زیرساخت وایمکس خدمات LTE ارایه می‌کند

شرکت آلواریون(Alvarion) اعلام کرد که طرح ارایه خدمات LTE در بستر زیرساخت وایمکس را در شبکه شرکت ارتباطات ایکسپلورنت(Xplornet) کانادا آزمایش کرده است.

ادامه مطلب

LTE

60 درصد کاربران LTE در جهان مشترکان شرکت ورایزن هستند

شرکت ورایزن‌وایرلس طبق آماری که گروه تله‌جئوگرافی به تازگی منتشر کرده است با داشتن 3.1 میلیون نفر مشترک LTE سهمی 60 درصدی از کل مشترکان این فناوری در جهان را در اختیار دارد.

ادامه مطلب

STC

شرکت مخابرات عربستان خدمات LTE را در پنج شهر گسترش داد

شرکت مخابرات عربستان(اس‌تی‌سی)از گسترش خدمات LTE در پنج شهر جدید مکه، مدینه، ابحا، خمیس مشیط و ظهران با نصب 200 ایستگاه پایه خبر داد.

ادامه مطلب

russ

شرکت مخابرات روسیه برای راه اندازی LTE چراغ سبز گرفت

وزارت دفاع روسیه به شرکت مخابرات دولتی این کشور(روس‌تلکوم) اجازه داد تا راه‌اندازی خدماتLTE را آغاز کند.

ادامه مطلب

LTE

اریکسون و آلکاتل‌لوسنت همچنان صدرنشین فروش LTE هستند

طبق گزارش جدید گروه دل‌ارو (Dell'Oro) بازار زیرساخت سیار در سه ماهه‌ امسال همچنان بازار نیرومندی بود و نسبت به دوره مشابه در سال قبل 20 درصد افزایش درآمد داشت.

ادامه مطلب

LTE

10 درصد کل مشترکان ارتباطات بی‌سیم جهان در سال 2015 مشترکLTE هستند

طبق گزارش گروه آیسپلای(iSuppli)استاندارد بی‌سیم نسل چهارمLTE به لطف پشتیبانی فراگیر اپراتورهای شبکه‌سیار طی چند سال آینده رشد چشم‌گیری خواهد داشت و 10 درصد کل مشترکان ارتباطات بی‌سیم جهان در سال 2015 مشترکLTE خواهند بود.

ادامه مطلب

zte

شرکت ZTE سازنده‌ سال تجهیزات LTE شد

شرکت ZTE که یکی از فراهم‌سازان راهکارهای شبکه و تجهیزات مخابراتی در جهان است توسط شرکت مشاوره‌ای فراست و سولیوان، سازنده سال تجهیزات LTE در سال 2011 اعلام شد.

ادامه مطلب