دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
LTE
LTE

رشد LTE به‌رغم چالش‌های طیفی ادامه دارد

چالش‌های طیفی بزرگترین نگرانی فراروی بسیاری از بهره‌برداران است و هنوز در برخی از کشورها برنامه‌ای برای تخصیص طیف به LTE وجود ندارد.

ادامه مطلب

zte

قرارداد LTE سریلانکا به ZTE رسید

شاخه ارتباطات سیار شرکت مخابرات سریلانکاکه موبیتل(Mobitel) نام دارد گسترش و نوسازی شبکه خود و از جمله راه‌اندازی زیرساخت فراخ‌باند سیار LTE را که قرار است 45 میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری شود به شرکت ZTE سپرد.

ادامه مطلب

LTE

شمار کاربران LTE در سال 2014 به بیش از 150 میلیون نفر می‎رسد

به گزارش گروه تحقیقاتی این-استت (In-Stat) با توجه به رشد قابل توجه تقاضا در بازار امریکا، تعداد کاربران فعال LTE‌ تا سال 2014 به 150 میلیون نفر می‎رسد.

ادامه مطلب

برزيل

برزیل در پی راه‌اندازی LTE تا قبل از شروع جام‌جهانی فوتبال است

دولت برزیل در پی آن است که قبل از جام جهانی فوتبال که در سال 2014 در برزیل برگزار می‌شود خدمات LTE را راه‌اندازی کند.

ادامه مطلب

کي تي

شرکت کی‎تی کره جنوبی برای راه‎اندازی LTE سئول در ماه نوامبر هدف‎گذاری کرد

شرکت کی‎تی، بهره‎بردار شبکه سیار کره جنوبی، هدف‎گذاری برای راه‎اندازی شبکه LTE در پایتخت سئول در ماه نوامبر سال جاری را تایید کرد. این شرکت برای گسترش زیرساخت نسل چهارم در سراسر کره جنوبی تا سال 2013 برنامه‎ریزی کرده است.

ادامه مطلب

mobitel

موبیتل اسلوونی خدمات آزمایشی LTE در باندهای 1800 MHz را آغاز کرد

بهره‎بردار سیار اسلوونی، موبیتل(Mobitel) اعلام کرد پس از اخذ بسامد‎های آزمایشی اضافی توسط سازمان تنظیم مقررات این کشور، شبکه آزمایشی LTE خود را در باندهای 1800 MHz راه‎اندازی کرده است.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ برنده قرارداد ساخت شبکه LTE در ژاپن شد

شرکت سامسونگ اعلام کرد که در حال تدارک زیرساخت شبکه LTE برای KDDI‌ ژاپن و آماده‎سازی خدمات تجاری در سال 2012 است.

ادامه مطلب

هواوي

هوواوی برنده دو جایزه در نشست جهانی LTE در سال 2011 شد

شرکت هوواوی ییشگام تدارک راهکارهای شبکه ارتباطی نسل آینده برای بهره‎برداران سراسر دنیا اعلام کرد که این شرکت برنده دو جایزه برای دستاوردهای خود در زمینه تجاری سازی و راهکارهای محصولات در نشست جهانی LTE در سال 2011 شده است. این جوایز عبارتند از: "پیشرفت قابل توجه در راه‎اندازی تجاری LTE توسط یک سازنده" و "بهترین عناصر شبکه LTE ".

ادامه مطلب

تزئيني

رشد LTE به 3400 درصد می‎رسد

بر اساس گزارشی از اینستت(In-Stat)، فناوری LTE فناوری برتر شبکه سیار آینده است و تا سال 2015 رشدی حدود 3400 درصد خواهد داشت.

ادامه مطلب

LTE

افزایش شمار مشترکان LTE در جهان بیش از انتظار بوده است

طبق تازه‌ترین گزارش گروه تحقیقاتی ای‌بی‌آی(ABI) شرکت ورایزن وایرلس(Verizon Wireless) در سه ماهه‌ نخست سال جاری میلادی نیم میلیون دستگاه مجهز به قابلیت LTE را فعال کرده است و شمار مشترکان LTE شرکت ان‌تی‌تی دوکومو(NTT DoCoMo) ژاپن به 25 هزار نفر رسید.

ادامه مطلب