یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
MTN
ایرانسل

MTN اعلام کرد خروج از ایران فوری نیست

گروه MTN و MTN ایرانسل جزئیات ترسیم شده درباره خروج برنامه ریزی شده این شرکت از خاورمیانه را ترسیم کرده اند و توضیح می دهند که هدف آنها در سه تا پنج سال آینده است.

ادامه مطلب

mtn

تاکيد مدير MTN بر پايبندي به سرمايه‌گذاري‌ها در ايران

مدير عامل شرکت MTN آفريقاي جنوبي که 49 درصد از سهام شرکت ام تي ان ايرانسل را داراست، بر تمايل براي ادامه فعاليت‌هاي خود در ايران پس از خروج آمريکا از برجام تاکيد کرد.

ادامه مطلب

تفاهمنامه فيبرنوري

گزارش رویترز از

سرمایه‌گذاری اپراتور آفریقایی در شبکه پهنای باند ایرانی

گروه ام تی ان آفریقای جنوبی موافقت کرد در شرکت ایرانیان نت که یک شبکه پهنای باند خط ثابت است، بیش از 295 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

تمديد انحصار ايرانيان نت شوخي با تعهدات دولت است/با ورود MTN مشکلي نداريم

رييس سازمان نظام صنفي رايانه اي با بيان اين که تمديد انحصار ايرانيان نت با تعهدات دولت در تناقض است گفت: با ورود MTN به پروژه فيبر نوري ايران مشکلي نداريم.

ادامه مطلب

mtn

شمار مشترکان ام‌تی‌ان به 195.4 میلیون نفر رسید

گروه ام‌تی‌ان که پایگاه اصلی‌اش در آفریقای جنوبی و بهره‌بردار ارتباطات سیار است خبر داده است که در سه ماه منتهی به 31 مارس 2013 به رغم وجود رقابت شدید در بازار، رشد خوبی در زمینه‌ی افزایش مشترکین داشته است.

ادامه مطلب

mtn

اثر منفی کاهش ارزش ریال بر درآمد ام‌تی‌ان

مدیرمالی شرکت مخابراتی ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی اعلام کرد:کاهش ارزش ریال ایران بر عایدات این شرکت در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی اثر منفی شدیدی می‌گذارد.

ادامه مطلب

مدیرعامل سابق ام‌تی‌ان رشوه‌ دادن به ایران را تکذیب کرد

فوتوما نهلکو،مدیرعامل پیشین گروه ام‌تی‌ان رشوه دادن به مقامات دولتی ایران و آفریقای جنوبی بابت دریافت امتیاز شبکه‌ی تلفن همراه در ایران را تکذیب کرد.

ادامه مطلب

mtn

اگر آفریقای جنوبی به تحریم‌کنندگان بپیونددام‌تی‌ان از ایران می‌رود

سیفیسو دابنگوا مدیر عامل گروه ام‌تی‌ان گفت این شرکت در صورتی از ایران می‌رود که آفریقای جنوبی ایران را تحریم کند.

ادامه مطلب

mtn

با وجود فشارهای اعمال شده؛

ام.تی.ان از ایران خارج نمی‌شود

شرکت مخابراتی "MTN" پس از آن که هدف اعمال فشار یک گروه با نفوذ آمریکایی برای خروج از ایران قرار گرفت اعلام کرد که از رابطه با ایران عقب‌نشینی نخواهد کرد.

ادامه مطلب

mtn

گروه‌های فشار ایالات متحده در پی ترغیب MTN به ترک ایران هستند

گروه فشار معروفی در واشنگتن به نام اتحاد علیه ایران هسته‌ای(UANI) اعلام کرد در پی به راه‌انداختن کارزاری برای ترغیب گروه مخابراتی ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی برای فروختن سهم‌اش در ایرانسل، دومین بهره‌بردار بزرگ تلفن همراه در ایران است.

ادامه مطلب