یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکيد مدير MTN بر پايبندي به سرمايه‌گذاري‌ها در ايران

mtn

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۰۰


مدير عامل شرکت MTN آفريقاي جنوبي که 49 درصد از سهام شرکت ام تي ان ايرانسل را داراست، بر تمايل براي ادامه فعاليت‌هاي خود در ايران پس از خروج آمريکا از برجام تاکيد کرد.

وايمکس نيوز- مدير عامل شرکت مخابراتي MTN آفريقاي جنوبي – در جريان نشست سالانه سهام داران اين شرکت مخابراتي اعلام  کرد با وجود خروج ايالات متحده آمريکا از توافق برجام و وضع تحريم‌هاي جديد عليه ايران، ما ترجيح مي‌دهيم که به فعاليت‌هاي خود در اين کشور ادامه داده و به قراردادهاي خود پايبند بمانيم.

وي در بخشي از سخنانش ضمن اشاره به وضعيت پيچيده‌اي که پس از خروج آمريکا از برجام پيش روي شرکت‌هاي خارجي سرمايه‌گذار در بازار ايران قرار گرفته است، اظهار کرده است: با اينکه خروج ايالات متحده آمريکا از توافق بين‌المللي برجام پيچيدگي‌هاي بسياري در نقل و انتقالات پول براي شرکت ما ايجاد خواهد کرد، اما با اين حال ترجيح مي‌دهيم که به همکاري و فعاليت‌هاي خود در ايران ادامه دهيم.

وي باري ديگر تاکيد کرد: علي رغم تمامي اين مشکلات، شرکت MTN قصد دارد به سرمايه‌گذاري‌هاي خود در ايران پايبند و متعهد باقي بماند و تصميمي مبني بر خروج از بازار اين کشور اتخاذ نشده است.

گروه‌ام‌تي‌ان ( MTN Group) يک شرکت ارتباطاتي و مخابراتي چند مليتي است که در سال 1994 در کشور آفريقاي جنوبي تأسيس شد و در حال حاضر در 21 کشور آفريقايي و خاورميانه‌اي فعاليت‌هاي گسترده اي دارد. ايران يکي از محوري‌ترين و بزرگترين بازارهاي گروه MTN آفريقاي جنوبي است و هم اکنون اين شرکت مخابراتي 49 درصد از سهام شرکت ام تي ان ايرانسل را در اختيار دارد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو