پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آذری-جهرمی
جهرمی

واکنش آذری جهرمی به اظهارات سخنگوی دولت

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرام خود در واکنش به علی بهادری، سخنگوی دولت سیزدهم نوشت: ظاهرا سخنگوی محترم دولت، شب گذشته در اظهاراتی دهه ۹۰ را برای مردم ایران دهه‌ی از دست رفته خطاب کرده‌اند که رشد اقتصادی در آن رخ نداده است.

ادامه مطلب

اذری جهرمی

آذری جهرمی با قرار تامین کیفری آزاد است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: آذری جهرمی احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تأمین کیفری آزاد شده است، چون آخرین دفاعیات از او اخذ نشده، شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

با انتقال ماموریت از شرکت زیرساخت؛

«آذری جهرمی» در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد

محمدجواد آذری جهرمی که پس از اتمام مسئولیتش به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در معاونت برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به کار بود، به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات رفت.

ادامه مطلب

وزیران

عیسی زارع پور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مستقر شد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم ظهر روز پنج شنبه با استقبال محمدجواد آذری جهرمی در دفتر وزارت مستقر شد.

ادامه مطلب

اذری جهرمی

آرزوی موفقیت «آذری جهرمی» برای «زارع پور»

محمدجواد آذری جهرمی با تاکید بر اینکه تکمیل پوشش ارتباطی روستاهای باقیمانده مطابق با قولی که داده بود در دستور کار است، برای عیسی زارع پور وزیر جدید ارتباطات آرزوی موفقیت کرد.

ادامه مطلب

جهرمی

آذری جهرمی اعلام کرد

پاسخ به ۶۱ هزار پیامک کاربران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم،‌ گزارشی از تعداد پیامک‌های ارسالی کاربران را منتشر کرد که مطابق آن، از سال ۱۳۹۸ تا کنون به ۶۱ هزار پیامک پاسخ داده شده است.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

فراز و فرودهای ۴ ساله وزارت ارتباطات از زبان آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی آخرین روزهای خود را به عنوان وزیر در وزارت ارتباطات سپری می‌کند؛ وزیری با رویکردهای متفاوت که با حضورش در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط متفاوتی که تلاش کرد با مردم داشته باشد، طرفداران و مخالفین سرسختی برای خود دست و پا کرد. حالا هم ابعاد مختلف جامعه، نظرات بسیار متفاوتی نسبت به او دارند. واقعیت هم این است که وزیر ارتباطات دولت دوازدهم نقاط موفق و ناموفق مختلفی در کارنامه‌اش ثبت کرد.

ادامه مطلب

اذری جهرمی

به دلیل عدم آنتن‌دهی تلفن‌های همراه همزمان با قطعی برق

وزیر ارتباطات عذرخواهی کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت قطعی تلفن‌های همراه همزمان با قطعی برق گفت: باتری دکل‌های تلفن همراه، برای دو ساعت پاسخگوی قطع برق هستند، اما در برخی نواحی، هشت ساعت برق مستمر شهری در دسترس نیست. در تلاش برای بهبودیم و از مشکل به‌وجودآمده پوزش می‌طلبیم.

ادامه مطلب

جهرمی

باید در برابر اینترنت ماهواره ای تمهید شده و از فرصت های ورود آن به کشور استفاده کنیم

محمدجواد آذری جهرمی درباره ورود اینترنت ماهواره ای استارلینک به کشور و فرصت های آن توضیحاتی را ارائه داد.

ادامه مطلب

جهرمی

وزیر ارتباطات اعلام کرد

آگاه‌سازی مخاطب، جایگزین مسدودسازی فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که به جای راهکار مسدودسازی و درگیر شدن با فضای مجازی، راهکار آگاه‌سازی مخاطب را مدنظر قرار دادیم.

ادامه مطلب