یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
آمريکا
اينترنت

آبروريزي زنان ارتش آمريکا در فيس بوک!

ارتش آمريکا در حال تحقيق در مورد يک گروه مخفي در شبکه اجتماعي فيس بوک است که براي انتشار تصاوير برهنه نظاميان زن ارتش اين کشور مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

ادامه مطلب

حملات سايبري

آمريکا با حملات سايبري قصد دارد فعاليت هاي موشکي کره شمالي را مختل کند

شايد تلاش هاي ايالات متحده آمريکا براي جلوگيري از فعاليت هاي هسته اي و نظامي کره شمالي چندان تاثيرگذار نبوده باشد، اما اين مسئله جلوي ساير رويکردهاي مبارزه اي دولت غربي را نمي گيرد.

ادامه مطلب

ict

آمریکا,چین را برای رابطه با ایران صدهامیلیون دلار جریمه کرد

شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی زد تی ایی چین در آستانه انعقاد توافقی با دولت آمریکا برای اقرار به نقض قوانین این کشور و پرداخت صدها میلیون دلار جریمه در مورد اتهام نقض قوانین آمریکا برای فروش فناوری به ایران است.

ادامه مطلب

اينترنت

اینترنت آمریکا از کار افتاد

بسیاری از وب سایت ها و خدمات تحت وب به خاطر از کار افتادن «سرویس های تحت وب آمازون» (AWS) از دسترس خارج شدند و پایگاه های متعددی از جمله اسلک، گیزمودو، کورا، ترلو و Imgur بیشترین اختلال را تجربه کردند

ادامه مطلب

ZTE

امريکا، کمپاني ZTE را به دليل رابطه با ايران تحريم کرد

همان طور که ميدانيد عمده فعاليت کمپاني ZTE در زمينه ي تجهيزات مخابراتي است و با وجود اينکه گوشي هاي اين کمپاني به صورت عمده در بازار ايران موجود نيستند اما شرکت هاي مخابرات مدت هاست که از تجهيزات اينگونه کمپاني هاي چيني مانند هواوي و ZTE استفاده ميکنند. اکنون ايالات متحده اين کمپاني را به دليل نقض روابط بازرگاني با ايران تحريم کرده است و از هفته ي آينده واردات اين برند در کشور آمريکا محدود خواهد شد.

ادامه مطلب

اپل و سامسونگ

بیش از 70 درصد بازار تلفن های هوشمند آمریکا در اختیار اپل و سامسونگ است

در واقع اپل و سامسونگ آنقدر در سال های اخیر از سایر رقبا فاصله گرفته اند که رسیدن به سهم آنها از بازار حتی برای شرکت های فوق العاده منسجمی مانند هواوی هم به یک برنامه ریزی بلند مدت و عرضه محصولات بی نقص نیاز دارد. اما با این حال رقابت بین خود این دو شرکت فوق العاده سنگین بوده و رقبای دیگر نیز به صورت پیوسته در تلاش برای گرفتن بخشی از این بازار هستند. امروز گزارش موسسه Park Associate درباره سهم بازار تلفن های هوشمند کشور آمریکا منتشر شده که Phone Arena نیز آن را گزارش کرده و توجه به آن می تواند نکات جالبی را روشن کند.

ادامه مطلب

اينترنت

اینترنت گران قیمت آمریکا

اوضاع اینترنت در کشور ما همیشه معلوم الحال و ثابت است. قیمت بالا ، سرعت و کیفیت پایین. به طوری که اگر اندکی تغییری در جهت پیشرفت و بهبود این وضعیت رخ بدهد ، تا مدتی طولانی نقل محافل و انجمن های بررسی اینترنت می شود.حالا اگر بشنویم که اینترنت در کشوری مانند آمریکا که حداقل در زمینه سرعت و کیفیت حرفی برای گفتن دارد، دارای قیمت مناسبی نیست ، دیگر وای به حال ما!

ادامه مطلب

اينترنت

هشدار کمیسیون فدرال ارتباطات در مورد سرعت پایین اینترنت در آمریکا

بر طبق تازه ترین گزارش کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا هنوز 34 میلیون نفر از مردم آمریکا از اینترنت باکیفیت که سرعت مناسبی داشته باشد، برخوردار نیستند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

ترامپ: از بیل گیتس می‌خواهم اینترنت را ببندد تا بچه‌ها آن را تماشا نکنند

دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شده است، اظهاراتی مضحک و خنده‌دار در ارتباط با اینترنت را هم به زبان آورده است.

ادامه مطلب

اينترنت

دوستی‌های آنلاین جوانان به ندرت به جهان واقعی کشیده می‌شود

جوانان و نوجوانان آمریکایی این روزها به طور گسترده از شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه و امکانات بازی‌های ویدئویی گروهی برای یافتن دوستان جدید استفاده می‌کنند، اما این دوستی ها به ندرت به جهان واقعی کشیده می شود.

ادامه مطلب