یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
آيفون-8
آيفون - اپل

آيفون 10 در هفته اول عرضه بيش از آيفون 8 و 8 پلاس فروش رفته است

پيش از عرضه آيفون هاي جديد، بسياري از تحليلگران بر اين باور بودند که بخش قابل توجهي از مشتريان پس از عرضه آيفون 8 و 8 پلاس، از خريد اين مدل ها صرف نظر کرده و منتظر آيفون 10 خواهند ماند.

ادامه مطلب

آيفون 8

استقبال کم از آيفون 8 ارزش سهام اپل را کاهش داد

استقبال از گوشي جديد آيفون 8 اپل کمتر از حد انتظار بوده و همين مسأله موجب شده تا ارزش سهام اين شرکت در بازارهاي جهاني کاهش يابد.

ادامه مطلب

 آيفون 8

احتمال به تأخیرافتادن عرضه آیفون 8

در حالی که پیشتر 12 سپتامبر به عنوان تاریخ نهایی عرضه گوشی جدید اپل یا همان آیفون 8 اعلام شده بود، اکنون گفته می شود که ممکن است این گوشی دیرتر از زمان اعلام شده عرضه شود.

ادامه مطلب

ايفون8

همه فناوري‌هاي احتمالي "آيفون 8"

روز 12 سپتامبر يعني هفت روز ديگر، سالن "استيو جابز" در کوپرتينو کاليفرنيا ساعت 10 صبح به وقت محلي ميزبان کنفرانس معرفي پرچمدار جديد شرکت "اپل" خواهد بود.

ادامه مطلب

 آيفون 8

زمان رونمایی از آیفون 8

شرکت اپل قرار است در تاریخ 12 سپتامبر سال جاری، طی رویدادی از گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون 8 رونمایی کند.

ادامه مطلب

 آيفون 8

حداقل قیمت آیفون 8 مشخص شد

بسیاری از منابع خبری معتقدند که آیفون 8 گران قیمت‌ترین مدل از گوشی آیفون خواهد بود که تا به حال عرضه شده و ممکن است خرید آن بیش از 1000 دلار هزینه داشته باشد.

ادامه مطلب

ايفون8

عملکرد اسکنر سه بعدي «آيفون 8 » در ميليونيومي از ثانيه

شنيده‌ها حاکي از آن است که اسکنر سه بعدي فناوري تشخيص چهره «آيفون 8 » که براي اولين بار توسط شرکت "اپل" به کار گرفته شده در کسري از ثانيه عمل مي‌کند.

ادامه مطلب

ايفون8

اشتباه اپل اطلاعات و ویژگی‌های آیفون8 را لو داد

اپل از روی تصادف بسیاری از اطلاعات مهمی را که در مورد آیفون 8 وجود دارد، افشا کرده است، این گوشی قرار است شهریور ماه روانه بازار شود.

ادامه مطلب

آيفون 8

آيفون 8 چه فناوري‌هاي جديدي دارد؟

براساس جزييات جديدي که از کدهاي اسپيکر هوشمند "اپل" دريافت شده، آيفون 8 براي اولين بار با هر دو دوربين جلو و عقب با کيفيت 4K و سرعت 60 فريم بر ثانيه فيلمبرداري خواهد کرد.

ادامه مطلب

گوشي

قیمت نهایی آیفون 8 مشخص شد

در حالی که تصور می شد به علت سیاست های اقتصادی خاص دولت ترامپ و برخی به روزرسانی ها ممکن است قیمت نهایی آیفون 8 از هزار دلار فراتر رود، این فرضیه رد شده است.

ادامه مطلب