شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آيفون 10 در هفته اول عرضه بيش از آيفون 8 و 8 پلاس فروش رفته است

آيفون - اپل

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷:۰۰


پيش از عرضه آيفون هاي جديد، بسياري از تحليلگران بر اين باور بودند که بخش قابل توجهي از مشتريان پس از عرضه آيفون 8 و 8 پلاس، از خريد اين مدل ها صرف نظر کرده و منتظر آيفون 10 خواهند ماند.

وايمکس نيوز- حالا که همه آيفون هاي 2017 اپل به بازار آمده اند، آمارهاي جديد نشان مي دهند که پيش بيني هاي مورد اشاره تا حدي صحيح بوده و ميزان استفاده از آيفون 10 در هفته اول عرضه، نسبت به مدت مشابه براي آيفون 8 و آيفون 8 پلاس (با هم) بيشتر بوده است.

سهم بازار آيفون هاي مختلف در هفته اول عرضه هرکدام
آمار موجود با بررسي عملکرد 70 ميليون دستگاه مجهز به iOS تهيه شده است

آمار مورد بحث توسط مؤسسه تحليلي «Localytics» منتشر شده، که با بررسي ميزان استفاده از اپليکيشن ها در 70 ميليون دستگاه مجهز به iOS تهيه شده است. طبق اين آمار آيفون 10 در هفته نخست عرضه 0.93 درصد از سهم بازار را در اختيار داشته که در مقام مقايسه، آيفون 8 و 8 پلاس در هفته اول ورود به بازار جمعاً 0.7 درصد از کاربري اپليکيشن هاي iOS را در اختيار داشته اند.

بر اساس داده هاي Localytics، تا اين لحظه آيفون 7 با 19.74 درصد بيشترين سهم را در ميان تمام مدل هاي بازار دارد و ساير مدل ها (تا آيفون 4) پس از آن قرار مي گيرند. نکته جالب ديگر در ارتباط با آمار موجود محبوبيت آيفون 6 در هفته نخست عرضه بوده که با 2 درصد، حتي از آيفون 10 نيز محبوب تر بوده است.

سهم بازار آيفون هاي مختلف در حال حاضر

گفتني است داده هاي موجود نشان مي دهند که آيفون 10 با وجود قيمت 1000 دلاري، نسبت به آيفون 8 و 8 پلاس عملکرد بهتري داشته و در مدت مشابه، بيشتر فروش رفته است.

منبع:ديجياتو

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو