شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
الكترونيكي
فيضي

مدیرعامل مخابرات ایران:

توسعه محتوای الکترونیکی در ایران بلاتکلیف رها شده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تولید نشدن محتوا و کاربرد آن در نظام اداری و سازمانی را مهمترین نقطه ‌ضعف ایران در توسعه فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: تولید و توسعه محتوای الکترونیکی در ایران بلاتکلیف و بدون متولی رها شده است.

ادامه مطلب

بيمه

بیمه الکترونیکی در ایران نداریم

رییس کنفرانس بیمه الکترونیکی گفت: در مقایسه با کشورهای پیشرفته بیمه الکترونیکی در ایران وجود ندارد.

ادامه مطلب

بزرگيان

معاون نوسازی معاونت توسعه مدیریت رییس جمهوری:

زیرساخت لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی وجود دارد

یک مقام مسوول در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری با تاکید بر اینکه بستر فناوری اطلاعات کشور برای انتخابات الکترونیکی آماده است، گفت: تا زمانی که امضای الکترونیکی به تصویب نرسد اجرای انتخابات الکترونیکی در کشور امکان پذیر نخواهد بود.

ادامه مطلب

خاکي

مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت:

آماده همکاری برای برگزاری انتخابات الکترونیکی هستیم

تاکنون از سوی برگزارکنندگان انتخابات الکترونیکی هیچ درخواست همکاری برای شرکت مبین نت ارسال نشده است، اما در صورت لزوم آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را داریم.

ادامه مطلب

زارعيان

زارعيان استاد پيشگام روابط عمومي الکترونيکي شد

دبير همايش روابط‌ عمومي الکترونيکي در مورد انتخاب استاد پيشگام روابط عمومي گفت: داوود زارعيان، استاد علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبايي به عنوان استاد پيشگام روابط‌عمومي الکترونيکي انتخاب شده است.

ادامه مطلب

مديرعامل تعاوني پيشگامان کوير يزد:

تاخير در راه‌اندازي نخستين بانک الکترونيکي به دليل نبود زيرساخت‌هاي فني

مديرعامل تعاوني پيشگامان کوير يزد که سال گذشته موافقت اصولي ايجاد نخستين بانک آنلاين را از بانک مرکزي دريافت کرده در مورد آخرين وضعيت راه اندازي اين بانک گفـت: به دليل نبود زيرساخت هاي فني نخستين بانک الکترونيکي کشور فعلاً فعاليت خود را آغاز نمي کند.

ادامه مطلب

بليت

مدیرعامل شرکت واحد تهران:

عمر بلیت های کاغذی اتوبوس ها به پایان رسید

هرچند بر اساس اعلام شهرداری تهران بلیت‌های کاغذی از مهر ماه تقریبا حذف شده بود و دیگر چاپ نمی‌شد اما تا همین چندی پیش، هنوز در بسیاری از باجه‌های مناطق مختلف این بلیت‌ها فروخته می‌شد، به همین دلیل امکان حذف کامل آن و جایگزین شدن بلیت الکترونیکی وجود نداشت؛ اما حالا و با چند ماه تاخیر در ماه‌های پایانی سال 89 دیگر اثری از این بلیت‌های پر‌خاطره وجود ندارد و چند هفته‌ای است که مردم یا پول نقد می‌دهند و یا کارت الکترونیکی خریداری کرده‌اند و این یعنی شروع دورانی تازه برای پایتختی که شهردار تهران قول داده تا چند سال دیگر نمونه شهرهای دیگر در خدمات الکترونیکی باشد.

ادامه مطلب

فتح نژاد

در گفت و گو با سرپرست مدیریت IT بیمه مرکزی تشریح شد:

مجموعه اقدامات سازمان برای الکترونیکی کردن فرآیندهای بیمه‌ای

گفته می شود میزان تنوع بیمه ها و تعداد بیمه شدگان در هر کشوری ارتباطی مستقیم با میزان رفاه مردمان آن کشور، امنیت و امید به آینده آنان دارد، بنابراین اصل بیمه شدن است اما سهولت فرآیندهای بیمه ای، امنیت اطلاعات بیمه شدگان، احترام به مشتری و بسیاری از موارد دیگر از جمله موضوعاتی است که دست یافتن به آن با استفاده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات تسهیل می شود.
آنچه در ادامه می خوانید گفت و گوی سایت اطلاع رسانی وایمکس نیوز با فرامرز فتح نژاد، مشاور رییس کل و سرپرست مدیریت IT بیمه مرکزی در مورد فعالیت ها و برنامه‌های بیمه مرکزی برای رسیدن به اهداف مذکور است.

ادامه مطلب