یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
امير-ناظمي
اميرناظمي

با حکم وزير ارتباطات انجام شد؛

انتصاب امير ناظمي به رياست کارگروه هماهنگي وام وجوه اداره شده

با حکم وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، رييس و اعضاي کارگروه هماهنگي وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات منصوب شدند.

ادامه مطلب

سند

در توئیتر مطرح کرد:

واکنش معاون وزیر ارتباطات به پاورپوینت بودن اسناد شبکه اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات به مصاحبه معاون مرکز فضای مجازی درباره اسناد شبکه ملی اطلاعات واکنش نشان داد.

ادامه مطلب

امير ناظمي اشني

رییس سازمان فناوری اطلاعات:

برای تحقق اینترنت اشیا و حکمرانی هوشمند نیازمند گذر به IPv6 هستیم

رییس سازمان فناوری اطلاعات در سمینار گذر به IPv6 با تاکید بر ضرورت گذر شبکه IP کشور به نسخه 6 این آی پی، تاکید کرد: پیش بینی که برای سال 2025 شده اتصال 50 میلیارد اجزای مختلف برای بیش از ده برابر وضعیت موجود است به همین دلیل در جهان به سمت IPv6 حرکت کرده‌اند.

ادامه مطلب

امير ناظمي

در راستاي اهداف شبکه ملي اطلاعات صورت گرفت؛

امضاي تفاهم نامه همکاري مشترک ميان وزارت ارتباطات و قوه قضاييه

تفاهم نامه همکاري ميان سازمان فناوري اطلاعات ايران به نمايندگي از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و مرکز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضاييه براي ارتقاي کيفيت خدمات حقوقي و قضايي و توسعه شبکه هاي تخصصي دستگاهي حاکميتي مبتني بر شبکه ملي اطلاعات به امضا رسيد.

ادامه مطلب

امير ناظمي اشني

رييس سازمان فناوري اطلاعات:

«فيلترينگ» بزرگ ترين خودتحريمي است

رييس سازمان فناوري اطلاعات با بيان اينکه هنوز بخشي از مسوولان اينترنت را جزو نيازهاي اساسي مردم نمي دانند، گفت: مهمترين خود تحريمي کشور در وضعيت فعلي را در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات را فيلترينگ مي دانم چراکه اين پيام را به بازيگران مختلف مي دهيم که رفتن به سمت خدمات بزرگ، پرريسک است.

ادامه مطلب

امير ناظمي اشني

دولت الکترونيکي تنها مختص دستگاه اجرايي نيست و همه بايد به آن بپيوندند

رييس سازمان فناوري اطلاعات با اعلام رشد 22 درصدي دستگاه هاي دولتي در پيوستن به دولت الکترونيکي در آخرين دور از ارزيابي خدمات الکترونيکي دستگاه‌هاي اجرايي گفت: تعداد تراکنش دستگاه هاي دولتي با مرکز تبادل داده در آبان ماه به 44 ميليون رسيد که پيش بيني مي شود اين رقم در پايان آذرماه به 60 ميليون تراکنش برسد.

ادامه مطلب

امير ناظمي اشني

هدف سال 1400

استفاده هر خانواده ايراني از حداقل يک خدمت دولت الکترونيک

رييس سازمان فناوري اطلاعات ايران استفاده هر خانوار مستقر در ايران را از حداقل يک خدمت دولت الکترونيک در سال را از اهداف سال 1400 اين سازمان برشمرد.

ادامه مطلب