شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
باتري
باتري - لپ تاپ

با کمک فناوری جدید؛

موبایل های آینده نیاز به باتری ندارند

دستگاهی به ضخامت چند اتم از مواد نیمه رسانا ابداع شده که می تواند سیگنال های وای فای را به الکتریسیته تبدیل کند. با توسعه این فناوری موبایل و لپ تاپ های آینده نیاز به باتری ندارند.

ادامه مطلب

باطري

اينفوگرافي / عوامل کاهش عمر مفيد باتري موبايل

متخصصان فعال در حوزه فناوري گوشي‌هاي هوشمند مي‌گويند درصورتي که از گوشي‌ خود به درستي مراقبت نکنيد، دچار مشکلات جدي شده و عملکردشان تضعيف مي‌شود.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

گل هايي که باغچه شما را تبديل به باتري ميکنند!

ابداع رُز هايي الکترونيکي که مي توانند يک روز باغچه شما را تبديل به باتري کنند

ادامه مطلب

باطري

شارژ 5 ساعته باتري موبايل در 5 دقيقه

سامسونگ قصد دارد در گوشي هاي جديد گلکسي اس 8 خود از تراشه هاي 10 نانومتري جديد اسنپ دراگون 835 استفاده کند که مي توانند در عرض 5 دقيقه باتري يک گوشي را براي 5 ساعت استفاده شارژ کنند.

ادامه مطلب

فيس بوک

فیس‌بوک باتری گوشی را می‌خورد

حذف اپلیکیشن فیس‌بوک 20 درصد از عمر باتری شما را حفظ می‌کند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

هوای سرد قاتل تلفن همراه شماست؟

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه هوای سرد باتری تلفن همراه شما را از کار می‌اندازد اما هوا باید چقدر سرد باشد که روی ابزار تکنولوژی شما تاثیر منفی بگذارد و مشکل ایجاد کند؟

ادامه مطلب

تلفن همراه

چطور بفهمیم شارژر موبایل یا تبلت درست کار می کند؟

باید این نکته را قبول کرد که این روزها هر چقدر درباره باتری تلفن های هوشمند و تبلت ها خبر و مقاله نوشته شود باز هم کم است. این روزها موبایل کاملا وارد جریان زندگی روزمره مردم شده و نمی توان رفع و رجوع کارها را بدون داشتن یک موبایل تصور کرد. گروهی از کاربران هم مانند دانشجوها هستند که کارشان با تلفن های معمولی هم راه نمی افتد و حتما باید تلفن های هوشمند استفاده کنند. بزرگترین مشکلی هم که می توان برای این ابزارها در نظر گرفت باتری است.

ادامه مطلب

باطري

ساخت باتری گوشی که هفته‌ها عمر می‌کند

علیرغم پیشرفت فراوان گوشی های هوشمند، هنوز هم عمر کوتاه باتری مشکل عمده این محصولات جذاب است و عمر باتری بهترین گوشی ها کماکان از یک روز فراتر نمی رود.

ادامه مطلب

باتري

محصولات EE جان نيم ميليون انسان را در معرض خطر قرار داده است!

يکي از اتفاقاتي که هر از گاهي با آن برخورد ميکنيم،وجود يک مشکل در يکي از دستگاه ها و ادوات الکترونيکي است که کمپاني هاي مذبور معمولا با بيرون کشيدن فوري اين محصولات از بازار،سعي در رفع مشکل آن ميکند.گاهي اين مشکلات ساده بوده و هيچ خطري را متوجه سلامت کاربران نميکند اما گاهي هم بسيار خطرناک ميشود و مشکلات بسيار بدي را به وجود مي آورد.نقص فني باتري هاي EE از آن دست مواردي است که جان نيم ميليون کاربر را تهديد کرده و برخي از آنان را روانه بيمارستان کرده است.

ادامه مطلب

تلفن همراه

سه اشتباه که باتری تلفن همراه را نابود می‌کند

باتری تلفن همراه بیش از سایر قطعات تلفن در معرض خرابی زودرس قرار دارد و برای افزایش عمر آن باید به روش‌های درست شارژ کردن باتری توجه شود.

ادامه مطلب