یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
تامين-تلکام
اپراتور سوم

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تامین تلکام به زودی تغییر می‌کنند

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اعلام کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تامین تلکام به دلیل ضعف در راه اندازی پروژه اپراتور سوم تغییر می کنند.

ادامه مطلب

کرم پور

رییس سازمان تنظیم مقررات:

عرضه سیم کارت های اپراتور سوم آغاز شد

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات عرضه سیم کارت های نسل سوم تلفن همراه در کشور از امروز به صورت محدود در شهر تهران آغاز شد.

ادامه مطلب

آرپناهي

آرپناهی خبر داد:

عرضه سیم کارت اپراتور سوم به صورت آزمایشی به صاحبنظران حوزه ICT

مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور تامین تلکام از آغاز واگذاری آزمایشی و محدود سیم کارت های نسل سوم طی روزهای آینده خبرداد و گفت: این واگذاری آزمایشی با تست شبکه که در بهمن ماه انجام شد تفاوت هایی خواهد داشت.

ادامه مطلب

احتمال کناره گيري تامين تلکام از پروژه اپراتور سوم قوت گرفت

براساس اطلاعات رسيده از شرکت تامين تلکام، اين شرکت به دليل نداشتن تجهيزات مورد نياز براي راه‌اندازي شبکه اپراتور سوم قطعا در خردادماه نمي‌تواند شبکه خود را راه‌اندازي کند و احتمال کناره‌گيري از اجراي اين پروژه توسط اين شرکت زياد است.

ادامه مطلب

آرپناهي

گفت و گوی فناوران با مدیرکل برند و ارتباطات تامین تلکام

اپراتور سوم طلسم تلفن تصویری و اینترنت 512 کیلو بیتی را می شکند

فردا اولین سالگرد دریافت مجوز ایجاد شبکه نسل سوم تلفن همراه توسط شرکت تامین تلکام از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. در یک سال گذشته به ندرت خبری در رسانه ها از برنامه ها و مشکلات این اپراتور منتشر شد و می توان از آغاز به کار آزمایشی شبکه اپرتور سوم در بهمن ماه سال گذشته که بالاخره معلوم نشد انجام شد یا نه، به عنوان مهم ترین خبر در خصوص این پروژه ملی یاد کرد. با توجه به اینکه در ماه های آینده به احتمال زیاد شبکه نسل سوم در کشور به بهره برداری خواهد رسید، گفت و گویی با شاهین آرپناهی، مدیرکل برند و ارتباطات این اپراتور انجام داده ایم که می خوانید.

ادامه مطلب

اپراتور سوم

اپراتور سوم، نيامده دولت و مردم را دور مي زند؟

معاون برنامه ريزي شرکت شستا وابسته به صندوق تامين اجتماعي و سهامدار اصلي شرکت تامين شمس نوين(تامين تله کام) که دارنده تمام سهام اپراتور سوم تلفن همراه است اعلام کرده مي خواهد 5درصد سهام اين شرکت را در فرابورس عرضه کند.

ادامه مطلب

اپراتور سوم

اپراتور سومی که دوم شد

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه جزییات جدیدی از ارایه سیم کارت های نسل سوم، پوشش شهرها، تعداد مشترکان و سرویس‌ های قابل ارایه بر روی این سیم‌کارت ها ارایه کرد و گفت: در ابتدای واگذاری تنها سرویس مکالمه و سرویس های پایه را در سرویس های نسل سوم خواهیم داشت.

ادامه مطلب

موبايل

بالا گرفتن اختلافات منفعت طلبانه در اپراتور سوم!

به دلیل برکناری یک عضو، رییس هیات مدیره تامین تلکام استعفا داد

این روزها، اپراتور سوم تلفن همراه که پروانه آن با ترک تشریفات مناقصات به شرکت تامین تلکام از زیر مجموعه های سازمان تامین اجتماعی واگذار شده بود، به دلیل اختلافات اعضای هیات مدیره حال و روز مناسبی ندارد.

ادامه مطلب