یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

بالا گرفتن اختلافات منفعت طلبانه در اپراتور سوم!

به دلیل برکناری یک عضو، رییس هیات مدیره تامین تلکام استعفا داد

موبايل

سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۶:۰۰


این روزها، اپراتور سوم تلفن همراه که پروانه آن با ترک تشریفات مناقصات به شرکت تامین تلکام از زیر مجموعه های سازمان تامین اجتماعی واگذار شده بود، به دلیل اختلافات اعضای هیات مدیره حال و روز مناسبی ندارد.

وایمکس نیوز - بنا بر اخبار رسیده، یکی از اعضای هیات مدیره شرکت تامین تلکام به نام «الف»، مدیرعامل شرکت «د» که با پیمانکاران طرف قرارداد، مذاکرات خارج از عرفی انجام می داده، از سوی مدیرعامل برکنار شده که رییس هیات مدیره به نام «الف. ف» نیز به طرفداری از این فرد استعفا داده است.

بنا بر این گزارش، این استعفا باعث شده تشکیل هیات مدیره با مشکل روبه رو شده و عملا باعث کندی در تصمیم گیری های ضروری این پروژه مهم ملی شود و بسیاری از قراردادها معطل و پیمانکاران بسیاری مشکل دار شده و عملا برنامه زمان بندی ارایه سیم کارت از سوی این اپراتور ـ که بنا بر اعلام رییس جمهور و وزیر ارتباطات بهمن ماه سال جاری بود ـ با دیرکرد روبه رو شود.

گفتنی است، شرکت تامین تلکام برای دریافت پروانه فعالیت اپراتور سوم تلفن همراه چهارصد میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده که هر روز دیرکرد در بهره برداری از این پروژه، میلیون ها تومان به صندوق تامین اجتماعی که کارگران صاحبان اصلی آن هستند، ضرر می رساند.

پیش از این، تامین تلکام برای اجرای این پروژه، سه هزار میلیارد تومان وام از بانک‌ها گرفته بود که ضمانت آن را صندوق تامین اجتماعی کارگران انجام داده بود.

منبع: تابناک

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو