چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
تبليغات
اپراتورهاي مجازي

سهم اپراتورهاي تلفن همراه از پيامک‌هاي تبليغاتي مزاحم

به‌گفته مديرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوري، در در نيمه اول دي ماه، ?? هزار و ??? سيم‌کارت ارسال‌کننده پيامک تبليغاتي مزاحم مسدود شده که سهم هريک از سيم‌کارت‌هاي اپراتورهاي تلفن همراه در ارسال پيامک تبليغاتي مزاحم متفاوت است.

ادامه مطلب

پيامک

سامانه مديريت پيامک‌هاي تبليغاتي توسط مشترک راه‌اندازي شد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از ايجاد سامانه مديريت دريافت خدمات ارزش افزوده و پيامکهاي انبوه در اپراتورهاي تلفن همراه کشور خبر داد.

ادامه مطلب

مجلس

طرح منع تبلیغات خدمات آسیب‌رسان در فضای مجازی در دستور کار مجلس

طرح منع تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای بار دیگر در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار گرفت.

ادامه مطلب

فيس بوک

7 راهی که فیس‌بوک از طریق آن ،اطلاعات شما را تحلیل میکند

مبنای شکل گیری شبکه های اجتماعی تداعی کننده ضرب المثل معروف ((گربه برای رضای خدا موش نمیگیرد)) است.اما این سلطه گران عرصه مجازی چطور از اطلاعات ما برای درآمدزایی خود استفاده میکنند؟

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

پیامک‌های تبلیغاتی برای مشترکین هزینه ندارد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: وقتی مشترکین پیامکی دریافت می کنند هیچ هزینه ای نمی پردازند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

"آگهی‌افزارها" چه هستند؟

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: "آگهی‌افزارها" نوع جدیدی از بدافزار هستند که در موارد متعدد پس از آلوده شدن سیستم به آنها، امکان پاک‌سازی دستگاه غیرممکن خواهد بود.

ادامه مطلب

سيم کارت

همراه اول ایده یکی از مشترکانش را عملیاتی کرد

اپراتور همراه اول ایده یکی از مشترکانش را در مورد سرویس آوای انتظار عملیاتی کرد که براساس این سرویس، مشترکان می توانند با در اختیار گذاشتن آوای انتظار خود برای پخش پیام تبلیغاتی، رایگان مکالمه کنند.

ادامه مطلب

ياهو - اينترنت

یاهو خدمات ایمیل کاربرانی که آگهی‌های ارسالی را بلوکه کنند از کار می‌اندازد

کاربرانی که از برنامه‌های بلوکه کننده تبلیغات در مرورگرهای خود استفاده کنند نمی‌توانند به صندوق پست الکترونیک خود در یاهو دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب

گوگل

مدیر پروژه موتور جست‌وجوی بومی:

۹۷ درصد درآمد گوگل از پرداخت کلیکی و تبلیغات است

مدیر پروژه موتور جست‌وجوی بومی با بیان اینکه ۹۷ درصد درآمد گوگل از پرداخت کلیکی تامین می‌‌شود، گفت: سال گذشته ۵۹ میلیارد دلار از درآمد ۶۶ میلیارد دلاری گوگل از محل تبلیغات بوده است.

ادامه مطلب

فيس بوك

فیس‌بوک رسیدن به 2 میلیون تبلیغ را جشن گرفت

فیس‌بوک اعلام کرد: تعداد شرکت‌ها و افرادی که تبلیغات خود را به این شبکه اجتماعی می‌سپارند به دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

ادامه مطلب