شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
تجارت-الکترونيکي
استارت‌آپ

قانون‌گريزي؛ ضرورت يا هرج و مرج؟!

يک کارشناس با اشاره به موانع رشد تجارت الکترونيکي در کشور، تعدد وجود مراجع و متوليان مختلف را براي حوزه کسب و کارهاي اينترنتي يک عامل بازدارنده و دست و پاگير توصيف کرد.

ادامه مطلب

اقتصاد - اشتغال - کسب و کار - نمودار

عامل رکود تجارت الکترونیکی در ایران

یک کارشناس حوزه تجارت الکترونیک با وسیع توصیف کردن بازار داخلی تجارت الکترونیکی با بیش از 50 میلیون کاربر فعال در کشور، ضعف مهارتی را عامل عدم استفاده درست تجاری از این فرصت ارزیابی کرد.

ادامه مطلب

کسب‌وکارهاي اينترنت

مخالفت با ايجاد مجوزهاي جديد در حوزه کسب‌وکارهاي اينترنت

قائم‌مقام کميسيون تجارت الکترونيکي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي تهران معتقد است تعدد متوليان و ايجاد مجوزهاي جديد براي کسب‌وکارهاي اينترنتي، مانع توسعه تجارت الکترونيکي و فعاليت کسب‌وکارهاي نوين در کشور خواهد شد.

ادامه مطلب

خريد اينترنتي

با شعار حمايت از توليد داخلي

کمپين "ساخت ايران" توسط يک فروشگاه اينترنتي استارت خورد

يک فروشگاه‌ اينترنتي کشور در راستاي مسئوليت اجتماعي خود از توليدکنندگان محصولات باکيفيت داخلي حمايت مي‌کند.

ادامه مطلب

india

در سال 2015 ؛

هندوستان یکی از 10 کانون برتر تجارت الکترونیکی جهان می‌شود

تجارت الکترونیکی بازار پر رونقی در هندوستان دارد و شرکت‌هایی مانند ای‌بی هندوستان وضع بسیار خوبی دارند.به طوری که رییس ای‌بی هندوستان می‌گوید: کسب و کار تجارت الکترونیکی همچنان در هندوستان گسترش خواهد یافت و این کشور یکی از 10 کانون برتر تجارت الکترونیکی جهان در سال 2015 خواهد بود.

ادامه مطلب

حلاج پور

بررسی نقش فناوری وایمکس در توسعه تجارت الکترونیکی کشور

در دنیای کنونی در بسیاری از موارد تجارت به سبک سنتی جای خود را به تجارت به سبک الکترونیکی داده و درآمد کلانی را نصیب کشورهای پیشرو در این نوع تجارت کرده است. لذا ضروری است تا به جهت سهیم شدن مردم کشورمان از این درآمدهای سرشار توجه بیشتری به توسعه تجارت الکترونیک در کشور به عمل آید.

ادامه مطلب

حسني

معاون روابط عمومی بانک سامان:

اشتراک گذاری وایمکس در مجتمع‌های مسکونی قیمت‌ها را سرشکن می‌کند

یک کارشناس بانکداری الکترونیکی با بیان اینکه فناوری وایمکس می‌تواند کمک بسیاری در بحث گسترش تجارت الکترونیکی و جهش آن که تاکنون روند کندی داشته است داشته باشد، گفت: در شرایط فعلی وایمکس مطلوب‌ترین استاندارد اینترنت است.

ادامه مطلب