جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تلفن-اينترنتي
ايرانيان نت

سرشماره تلفن ثابت اینترنتی ( VOIP ) ایرانیان نت، 094000 تعیین و ابلاغ شد

شرکت ایرانیان نت ، مجوز واگذاری تلفن ثابت به مشترکین شبکه دسترسی فیبرنوری از طریق سر شماره 094000 را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گرفت.

ادامه مطلب

تلفن ثابت - تلفن همراه - مجازي

در آخرین روزهای سال 94

شش متقاضی تلفن همراه مجازی ، موافقت اصولی دریافت کردند

اعطای پروانه اپراتورهای مجازی تلفن همراه (MVNO) با مصوبه ۲۱۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در واپسین روزهای اسفند ۹۳ کلید خورد. پروانه‌ای که رگولاتوری با هدف افزایش رقابت، افزایش کیفیت و پوشش نیاز مشترکان خاص و ترغیب نوآوری و ارائه خدمات ارزش افزوده در بازار تلفن همراه کشور به دنبال اعطای آن بود و حالا پس از یکسال، در آستانه آخرین ماه سال ۱۳۹۴ شش متقاضی موافقتنامه اصولی پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه را دریافت کردند.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

تعرفه‌های مکالمه بین‌المللی تعدیل می‌شود

خط و نشان برای قاچاقچیان مکالمه

سالانه میلیونها دقیقه مکالمه بین‌المللی قاچاق می شود، امری که درنهایت درآمدی قابل توجه برای شرکتهای متولی این کار به دنبال دارد. حال پس از سالها وزارت ارتباطات اعلام کرده عزمش را برای حل این مشکل جزم کرده است.

ادامه مطلب

مكالمات اينترنتي

معرفي متخلفان قاچاق صوت تا پايان سال/ اعمال قانون درتلفن اينترنتي

قاچاقچيان صوت با دورزدن دروازه هاي پهناي باند اينترنت، روزانه چندين ميليون دقيقه مکالمه را انتقال مي دهند که اين موضوع نه تنها به اقتصاد کشور ضرر مي زند بلکه مخاطرات امنيتي بسياري نيز بهمراه دارد.

ادامه مطلب

voip

قانون جدید مکالمات تلفن اینترنتی

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در قالب مصوبه‌ی جدید خود 80 درصد درآمد VOIP را متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت و 20 درصد مابقی را سهم شرکت‌ها اعلام کرد.

ادامه مطلب

voip

بنابر رای دیوان عدالت اداری

مصوبه تغییرتعرفه‌های VOIP موقتا متوقف شد

پس از شکایت تعدادی از شرکت‌های تلفن اینترنتی علیه مصوبه 120 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (تغییر تعرفه تماس های تلفنی با خارج از کشور) در مراجع قانونی، رای دیوان عدالت اداری مبنی بر صدور دستور موقت توقف در اجرای این مصوبه صادر شد.

ادامه مطلب

شاهي

آغازفعالیت برندگان مزایده "تلفن اینترنتی" شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت‌های آریارسانه تدبیر(شاتل)، توسعه ارتباطات پارس، تراشه سبز، پارس ارتباط و پیشگامان کویر یزد به‌عنوان شرکت‌های برنده مزایده تلفن اینترنتی (VOIP) زیرساخت فعالیت خود را در حوزه تبادل ترافیک VOIP بین‌الملل آغاز کردند.

ادامه مطلب

وايمکس

یاداشت:

وایمکس برد ارتباطات بی‌سیم را خیلی از وای‌فای فراتر می‌برد

وایمکس می‌تواند تنور ارتباطات بی‌سیم را به طرز چشم‌گیری داغ کند. در واقع وایمکس قابلیت آن را دارد که ارتباطات اینترنتی بسیار پرسرعتی برای افزاره‌های سیار مثل رایانه‌های کیفی و تلفن اینترنتی (VOIP) سیار فراهم کند.

ادامه مطلب

Nawras

تلفن‌اینترنتی هزینه‌تماس‌های بین‌المللی در عمان را 30درصد کاهش می‌دهد

به لطف خدمات تلفن اینترنتی جدیدی که شرکت مخابراتی النورس در عمان ارایه کرده‌است شهروندان این کشور در تماس‌های بین‌المللی با گرفتن پیش‌شماره 0902 می‌توانند از صرفه‌جویی چشمگیری برخوردار شوند.

ادامه مطلب

تلفن اينترنتي

شمار مشترکان تلفن اینترنتی سیار جهان در سال 2015 به 410 میلیون نفر می‌رسد

طبق پیش بینی گروه تحقیقاتی اینفونتیکس شمار مشترکان تلفن اینترنتی سیار در سال 2015 به 410 میلیون نفر می رسد که نزدیک به 10 برابر رقم سال 2010 است و محرک این افزایش هم رواج تلفن همراه هوشمند و خدمات فراخ‌باند سیار است.

ادامه مطلب