یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
حميد-فتاحي
انتصاب

تغييرات مديريتي در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

با معرفي و صدور احکام جداگانه وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، دبير شوراي اجرايي فناوري اطلاعات، رئيس جديد پژوهشگاه فناوري اطلاعات، مديرعامل جديد شرکت ارتباطات زيرساخت و عضو جديد هيئت‌مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شدند.

ادامه مطلب

حميد فتاحي

15میلیون ثبت‌نام در پیام‌رسان‌های داخلی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ثبت‌نام بیش از 15میلیون نفر در پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: فضا این‌طور نیست که 10پیام‌رسان داشته باشیم، اما آنها می‌توانند از این قابلیت پیام‌رسانی در حوزه‌های دیگر استفاده کنند و بعضی از آنها هم چنین برنامه‌هایی دارند.

ادامه مطلب

حميد فتاحي

نشست مديران پيام رسان هاي داخلي با نماينده وزير ارتباطات

مديران پيام‌رسان‌هاي داخلي در نشستي از عدم حمايت کافي در حوزه سخت‌افزار و عدم اجراي کامل مصوبه شوراي عالي فضاي مجازي براي حمايت از پيام‌رسان‌هاي داخلي گلايه کردند.

ادامه مطلب

حميد فتاحي

معاون وزير ارتباطات:

کاربران براي استفاده از پيام رسان هاي بومي بايد اقناع شوند

رييس هيات مديره ارتباطات زيرساخت با بيان اينکه فيلترينگ و اقدامات سلبي نتيجه ندارد، تاکيد کرد: کاربران ايراني براي استفاده از پيام رسان هاي بومي بايد اقناع شوند.

ادامه مطلب

حميد فتاحي

معاون وزیر ارتباطات:

5 پیام رسان بومی از گردونه حمایت حذف می شوند

معاون وزیر ارتباطات گفت: با انتخاب مرکز ملی فضای مجازی، پنج پیام رسان بومی از میان هفت پیام رسان فعلی، از گردونه حمایت حذف و حمایت از دو پیام رسان دیگر ادامه می یابد.

ادامه مطلب

فتاحي

جزييات حمايت از پيام رسان هاي داخلي اعلام شد

رييس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به عزم و اقدام جدي وزارت ارتباطات از پيام رسان هاي داخلي گفت: اعتقاد داريم که معضل کنوني پيام رسان هاي داخلي بيش از مشکلات فني، مشکل عدم اقناع کاربران در استفاده از اين پيام رسانها است که وظيفه مشخص و اختصاصي وزارت ارتباطات نيست و دستگاه هاي ديگر بايد ورود کنند.

ادامه مطلب

فتاحي

فتاحي:

رونمايي از سيمکارت مختص کودک و نوجوان

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به رونمايي از سيمکارت مختص کودک و نوجوان در نمايشگاه الکامپ با نام تجاري «تين‌تاک»، گفت: در واقع تين تاک قصد دارد از طريق ارايه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضاي جديدي را براي قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم آورد و همه نياز هاي اين رده سني در فضاي مجازي را اغنا کند و خانواده ها با کمال اطمينان اجازه دهند تا فرزندانشان به فضاي مجازي ورود کرده و از اين سيمکارت استفاده کنند.

ادامه مطلب

حميد فتاحي

حميد فتاحي به عنوان عضو موظف هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شد

با حکم وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، مهندس حميد فتاحي به عنوان عضو موظف هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت منصوب شد

ادامه مطلب