یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

فتاحي:

رونمايي از سيمکارت مختص کودک و نوجوان

فتاحي

پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰:۰۰


معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به رونمايي از سيمکارت مختص کودک و نوجوان در نمايشگاه الکامپ با نام تجاري «تين‌تاک»، گفت: در واقع تين تاک قصد دارد از طريق ارايه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضاي جديدي را براي قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم آورد و همه نياز هاي اين رده سني در فضاي مجازي را اغنا کند و خانواده ها با کمال اطمينان اجازه دهند تا فرزندانشان به فضاي مجازي ورود کرده و از اين سيمکارت استفاده کنند.

وايمکس نيوز- حميد فتاحي، رييس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به رونمايي از سيمکارت کودک و نوجوان بنام «تين تاک»، گفت: يکي از دارندگان پروانه MVNO با نام تجاري تين تاک، از سيمکارت خود با تعريف دسترسي هايي براي رده هاي سني مختلف کودک و نوجوان و محتواي مورد نياز آنها رونمايي کرد.
وي با بيان اينکه تين تاک در پي آن است تا با روش هاي ايجابي مخاطرات فضاي مجازي را براي کودکان و نوجوانان مديريت کند، افزود: در واقع تين تاک قصد دارد از طريق ارايه محتوا و امکانات جذاب و متنوع فضاي جديدي را براي قشر کودک و نوجوان در حوزه ارتباطات فراهم اورد و همه نياز هاي اين رده سني در فضاي مجازي را اغنا کند و خانواده ها با کمال اطمينان اجازه دهند تا فرزندانشان به فضاي مجازي ورود کرده و از اين سيمکارت استفاده کنند.

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به اينکه با اين کار در کنار ايمن سازي فضاي مجازي براي کودکان و نوجوانان، زمينه جديد اقتصادي براي بخش خصوصي نيز فراهم مي شود، اظهار کرد: توليدکنندگان محتوا با ارزيابي علايق و سلايق نسل هاي مختلف و با استفاده از بازخوردهايي که مي گيرند، محتواي جديدي را براي سنين خاص توليد مي کنند. ضمن اينکه امکان پيوند خوردن با سيستم هاي آموزش و پرورش وجود دارد تا برنامه کلاسي، کارنامه، ويديوهاي آموزشي براي فرد در دسترس باشد.

رييس هيات مديره شرکت ارتباطات زيرساخت همچنين با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات براي تبيين زيست بوم اينرنت کودک و نوجوان تصريح کرد: بعد از انجام پژوهشهاي جامع در پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات سند اينترنت کودک و نوجوان تهيه شد و با تعيين مسول اجرايي مراحل پياده سازي سند در حال انجام است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو