دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
خدمات-پستي
پست

مراکز نوآوری شرکت ملی پست در ۵ استان افتتاح شد

مراسم افتتاح پنج مرکز نوآوری شرکت ملی پست، همزمان در استان‌های تهران، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، یزد با همکاری شرکت ملی پست و مرکز نوآوری ریاست جمهوری برگزار شد.

ادامه مطلب

پست

قيمت تمام شده خدمات پستي بررسي شد

مدل قيمت تمام شده خدمات پستي و نحوه محاسبه آن در جلسه امروز معاونان وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بررسي شد.

ادامه مطلب

خدمات پستي

معاون وزير ارتباطات تاکيد کرد:

ورود بخش خصوصي در بازار خدمات پستي بايد به عنوان يک فرصت تلقي شود

معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي وزير ارتباطات در مجمع عمومي صاحبان سهام شرکت ملي پست ايران با اشاره به حضور دو اپراتور بخش خصوصي در بخش پست ، گفت : ورود بخش خصوصي در بازار خدمات پستي بايد به عنوان يک فرصت و نه تهديد تلقي شود.

ادامه مطلب

پست

معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در دیدار با مدیرعامل

شفاف‌سازی اطلاعات مکانی نقش موثری در سالم سازی فضای اقتصادی کشور دارد

معاون آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در دیدار با مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به پروژه GNAF گفت: فراهم کردن شرایط احراز هویت از طریق مکان در تحقق عدالت نقش موثری دارد و شفاف‌سازی اطلاعات مکانی می‌تواند نقش موثری در زمینه امنیت و سالم‌سازی فضای اقتصادی کشور داشته باشد.

ادامه مطلب

پست

به زودی انجام می‌شود

معرفی دو اپراتور بخش خصوصی پست

مدیرعامل شرکت پست با اعلام خبر معرفی دو اپراتور بخش خصوصی از سوی رگولاتوری پس از تصویب اساسنامه معتقد است که این امر هم فرصت و هم تهدید به شمار می رود؛ تهدید از آن جهت که چنانچه کیفیت خدمات را افزایش ندهیم، مطمئناً عرصه را به رقیب واگذار می‌کنیم و نتیجه آن خسارت‌ جبران‌ناپذیر برای شبکه پستی خواهد بود.

ادامه مطلب

پست

سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیاردی برای کدهای پستی

مدیرکل جغرافیایی و کدگذاری پستی از سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد تومانی برای به روز رسانی کدهای پستی خبر داد و گفت: در ایران ۴۸ میلیون کدپستی برای ساختمان‌ها و برخی تجهیزات مانند کافوهای برق و BTSهای موبایل تعریف شده است.

ادامه مطلب

فاواکده - اپليکيشن

دریافت برخی خدمات دولت همراه روی تلفن همراه

به دنبال همکاری و مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با یکی از سازمان های مردم نهاد (NGO ) تخصصی فعال در حوزه ارتباطات، نرم افزار کاربردی "فاواکده" بر بستر اندروید که امکان دسترسی رایگان و مستقیم به خدمات پستی را فراهم می‌کند تولید و عرضه شد.

ادامه مطلب

پست - بازار -

شیوه‌های پستی محبوب مردم کدامند؟

در حالی‌که به نظر می‌رسد با گسترش ارتباطات مجازی میزان محموله‌های پستی کاهش قابل توجهی داشته باشند، آمارهای رسمی از افزایش قابل توجه ترافیک سرویس‌های پستی ظرف دو سال گذشته خبر می‌دهند.

ادامه مطلب

پست - خدمات اينترنتي

پیشرفت 375 درصدی خدمات الکترونیک پست

معاون شرکت پست از پیشرفت 375 درصدی خدمات الکترونیک در سال 1394 نسبت به سال قبلش خبر داد و گفت: این پیشرفت گامی بزرگ در عرصه ورود به دولت الکترونیک است.

ادامه مطلب

پست

تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر فعالیت‌های شرکت پست

برخلاف آنچه تصور می شود گویا فعالیت شبکه‌های اجتماعی نه تنها فعالیت‌های پست را کم نکرده بلکه باعث افزایش آن نیز شده است.

ادامه مطلب