جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
دولت-الکترونيک
عیسی‌ زارع‌پور

قول وزیر ارتباطات برای ارتقای ۳۰ پله ای جایگاه ایران در تحقق دولت هوشمند

وزیر ارتباطات گفت: باید فضای انحصاری در ارائه داده‌های بین سازمانی را بشکنیم چراکه اساساً قدرت و قوت فناوری اطلاعات در ارائه خدمات یکپارچه است.

ادامه مطلب

دولت الکترونیک

امکان ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم شد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد: امکان ورود متمرکز و یکپارچه در سامانه تدارک الکترونیکی دولت برای تمام کاربران محترم بخش دولتی و خصوصی فراهم شده است.

ادامه مطلب

خدمات الکترونیکی

با ارزیابی در دوران کرونا صورت گرفت؛

انتقاد به معرفی ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات

معاون وزیر ارتباطات در حالی فهرست ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات دولت را در دوره کرونا معرفی کرد که بسیاری از کاربران نسبت به این رتبه بندی و عملکرد دستگاهها انتقاد دارند.

ادامه مطلب

آذری جهرمی

سازمان ثبت اسناد کشور به دولت الکترونیک متصل نشده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علیرغم اینکه در قوه قضاییه دادرسی الکترونیکی راه‌اندازی شده است اما تاکنون سازمان ثبت اسناد کشور به دولت الکترونیک متصل نشده است.

ادامه مطلب

دکتر مجید فولادیان

راه‌اندازی سامانه ی پیامکی برای تبادل اطلاعات دستگاه‌ها با مردم و کاهش کلاهبرداری

مدیر کل دفتر پایش و نظارت بر پیاده‌سازی دولت الکترونیکی گفت: سامانه ای پیامکی با سرشماره ۴۰۴۰ و کد دستوری #۴* با هدف ساماندهی تبادل اطلاعات میان دستگاه‌های اجرایی و مردم و کاهش نرخ کلاهبرداری ایجاد می‌شود.

ادامه مطلب

دولت الکترونیک

تسریع در الکترونیکی کردن خدمات ضروری دستگاه ها برای مردم و کسب و کارها

رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور در نخستین جلسه کارگروه ویژه پیگیری اجرای دولت الکترونیکی با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل سرویس ها و زیرساخت های خدمات یکپارچه دولت گفت: این سرویس ها باید برای ارائه خدمات دولت الکترونیک به مردم در شرایط فعلی کشور هر چه سریعتر تکمیل شود.

ادامه مطلب

دولت الکترونیک

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران:

دولت الکترونیکی زیرساخت ورود به قرن جدید است

رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با تأکید بر ضرورت مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های دولتی، گفت: مشارکت صرفاً از جنس مادی نیست بلکه مشارکت نوآورانه، توزیع دانش و اشتراک تخصص از عوامل مهم در دسترسی به توانمندی‌های بخش خصوصی است.

ادامه مطلب

امير ناظمي اشني

ناظمي:

تمرکز داده در دستگاه‌ها در روند دولت الکترونيک اختلال ايجاد مي‌کند

معاون وزير و رئيس سازمان فناوري اطلاعات گفت: تا زماني که دستگاه‌ها با اين ذهنيت پيش بروند که با تمرکز داده قدرت بيشتري به دست مي آورند، نمي توان انتظار داشت تا دولت الکترونيک به اهداف خود دست پيدا کند.

ادامه مطلب

دولت الکترونيک

ضعف­ سازمان­‌هاي دولتي در الکترونيکي کردن خدمات عمومي

الکترونيکي بودن خدمات تنها به ارائه خدمت توسط سازمان مربوطه خلاصه نمي­‌شود بلکه شامل مراحل ارائه خدمت، توليد خدمت، درخواست خدمت و اطلاع­‌رساني نيز مي­‌شود.

ادامه مطلب

دولت الکترونيک

در کارگروه تعامل پذيري دولت الکترونيکي مصوب شد؛

الزام ارائه الکترونيکي و برخط محل اقامت اشخاص

در دومين جلسه کارگروه تعامل پذيري دولت الکترونيکي مصوب شد، اخذ الکترونيکي و برخط محل اقامت اشخاص جايگزين دريافت دستي اطلاعات کد پستي و نشاني در کليه فرم هاي الکترونيکي و پيشخوان هاي اخذ خدمت دستگاه هاي اجرايي شود.

ادامه مطلب