یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
روستاها
روستا

طرح‌های اقتصادی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها

مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم معارفه تنی چند از مدیران ستادی این بانک ، گفت : حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی توسط این بانک با توجه به عاملیت منابع ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی، فرصت مناسبی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.

ادامه مطلب

 ارتباط رساني به روستاها

سياست نادرست ارتباط رساني به روستاها

رئيس دفتر فناوريهاي مرکز پژوهشهاي مجلس با اشاره به اهداف مدنظر برنامه پنجم توسعه براي ارتباط رساني به روستاها، سياست وزارت ارتباطات در اجراي طرح خدمات مخابراتي اجباري را نادرست ارزيابي کرد.

ادامه مطلب

اينترنت‌

تصميم کبري براي اينترنت‌دار کردن همه روستاها

به اعتقاد کارشناسان، وزارت ارتباطات دولت يازدهم از دستگاه‌هاي پرکار دولت بود که نتيجه اقداماتش هم در عدد و رقم و هم در زندگي روزمره شهروندان مشهود است. يکي از حوزه‌هاي فعاليت اين وزارتخانه در مناطق روستايي بود که باعث تحولاتي در آنجا شده است.

ادامه مطلب

ict

مديران کل ICT استان‌ها به ارايه آمار دقيق ملزم شدند

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خطاب به همه مديران استان ها تاکيد کرد: تا يک ماه آينده آمار دقيقي از حوزه ارتباطات در شهرستان ها و روستاهاي استان خود به تفکيک ارايه کنند تا کمبودها و مشکلات مناطق مختلف به صورت شفاف احصا و براي رفع آنها اقدام شود.

ادامه مطلب

روستاها

حل مشکل ارتباطي تمام روستاها

معاون وزير ارتباطات گفت: براساس قولي که وزير ارتباطات داده‌اند بعد از 18 ماه در هيچ نقطه روستايي مشکل ارتباطي نخواهيم داشت.

ادامه مطلب

يوسف پور

عضو هيات مديره شرکت مخابرات ايران:

ارايه سرويس وايمکس در روستاها توجيه اقتصادي ندارد

عضو هيات مديره شرکت مخابرات ايران با بيان اينکه ارايه اينترنت پرسرعت از طريق اپراتور هاي وايمکس در روستاهاي کشور هيچ توجيه اقتصادي ندارد، گفت: هم اکنون روستاييان مي توانند از طريق دفاتر ict روستايي به اينترنت با سرعت 128کيلوبايت در ثانيه دسترسي داشته باشند.

ادامه مطلب