یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
رييس-سازمان-تنظيم-مقررات
کرم پور

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

مانیتورینگ شبکه‌های اپراتورها در سازمان راه اندازی می شود

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مانیتورینگ شبکه‌های اپراتورها در سطح سازمان در حال راه‌اندازی است تا به واسطه آن بتوانیم فعالیت آنها را برخط نظاره کرده و بر کیفیت خدمات ارایه شده توسط اپراتورها نظارت داشته باشیم.

ادامه مطلب

کرم پور

کرم پور خبر داد:

صدور پروانه ارايه خدمات وايمکس سيار

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از صدور مجوز براي ارايه اينترنت پرسرعت بي سيم سيار با رقابتي شدن بازار اين فناوري خبر داد.

ادامه مطلب

کرم پور

رییس سازمان رگولاتوری:

رگولاتوری و اپراتورها باید به ادبیاتی مشترک برسند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پنجمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با عنوان رگولاتوری گفت: هراقدام رگولاتوری باید در جهت حمایت از رگولاتورها انجام شود و اپراتورها هم باید اقدامات رگولاتوری را با نگرشی مثبت دنبال کنند.

ادامه مطلب

رییس سازمان تنظیم مقررات:

مخابرات جریمه نمی شود

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات، از آنجا که شرکت مخابرات ایران ادامه فروش خطوط E1 را به صورت گذشته متوقف کرده است موضوع جریمه این شرکت مننتفی است.

ادامه مطلب

كرم پور

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

تدوین آیین‌نامه جدید خدمات چندرسانه‌ای برای اپراتورهای سوم و چهارم

رییس سازمان تنظیم مقررات از تدوین آیین‌نامه سرویس‌های چند رسانه‌ای (MMS) برای پاسخگویی به خدمات اپراتور سوم و اپراتور چهارم خبر داد و گفت: این آیین‌نامه MMS متفاوت از آیین‌نامه‌های پیشین است.

ادامه مطلب

كرم پور

رييس سازمان تنظيم مقررات:

فروش سيم‌کارت‌هاي اپراتور سوم در دهه فجر منتفي است

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي گفت: به رغم آغاز عرضه آزمايشي سيم‌کارت‌هاي اپراتور سوم در دهه فجر، اين اپراتور تا خردادماه سال 90 سيم‌کارت نمي‌فروشد.

ادامه مطلب

رییس سازمان تنظیم مقررات:

کمیسیون تنظیم مقررات پیشنهاد افزایش تعرفه مکالمه تلفن ثابت را رد کرد

کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پس از بررسی طرح پیشنهادی شرکت مخابرات ایران مبنی بر افزایش قیمت تعرفه مکالمات تلفن ثابت تصمیم به رد این طرح گرفت.

ادامه مطلب