یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

کرم پور خبر داد:

صدور پروانه ارايه خدمات وايمکس سيار

کرم پور

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲:۰۰


رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از صدور مجوز براي ارايه اينترنت پرسرعت بي سيم سيار با رقابتي شدن بازار اين فناوري خبر داد.

وايمکس نيوز -  محمد کرم پور در حاشيه دوازدهمين اجلاس شوراي رگولاتورهاي جنوب آسيا (SATRC) با اشاره به فعاليت اپراتورهاي وايمکس در کشور و اعطاي مجوز فعاليت براي ارايه سرويس وايمکس ثابت گفت: با افزايش شمار مشترکان وايمکس در کشور و ايجاد بازار رقابتي براي اين فناوري، ارايه مجوز فعاليت در حوزه وايمکس سيار را نيز خواهيم داد.

وي گفت: تا زماني که اطمينان حاصل نشود که رقابت پايدار در ميان اپراتورها با توجه به جذب تعداد مشترک در حال انجام است مجوز وايمکس سيار را صادر خواهيم کرد.
کرم پور با تاکيد بر اينکه پيش بيني زمان انجام کار در اين خصوص امکان پذير نيست، ادامه داد: زمان اعطاي مجوز به نياز و درخواست مشترکان و نيز کاربردي شدن استفاده از فناوري وايمکس مربوط مي شود.
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: در صورت تصميم براي صدور مجوز وايمکس سيار اولويت ارايه سرويس با اپراتورهايي است که داراي امکانات هستند و شبکه اي در اين زمينه نيز ايجاد کرده اند اما ممکن است براي ارايه اين سرويس از طريق مناقصه نيز اقدام کنيم.

منبع: خبرگزاري مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو