دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سازمان-تنظيم
حسين فلاح

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي :

کاهش مداخله در نظام تعرفه گذاري از برنامه هاي رگولاتوري است

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ، آزاد سازي و کاهش مداخله در نظام تعرفه را يکي از برنامه هاي رگولاتوري براي تحرک تقاضا و افزايش حجم اين بازار عنوان کرد.

ادامه مطلب

مهدوي

جواب شکایت از خدمات اینترنتی را 10روزه بگیرید

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه 195رگولاتوری به کمتر از 10روز خبر داد.

ادامه مطلب

سيم کارت

هشدار رگولاتوری به مشترکان موبایل؛

سیم‌کارت‌های احراز هویت‌نشده بهمن‌ماه قطع می‌شوند

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات خاطرنشان کرد: لازم است تا بهمن ماه تمام مشترکان کدهای ملی خود را به اطلاع اپراتور برسانند چراکه در غیر این صورت سیم‌کارت‌های آن‌ها قطع خواهد شد.

ادامه مطلب

عميديان

رئيس رگولاتوري :

با راه‌اندازي اپراتور مجازي، شيرينگ را در همه موارد دنبال مي‌کنيم

معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، گفت: به دنبال اپراتورهاي مجازي هستيم و بحث شيرينگ را نه تنها در بخش سايت بلکه در تمام قسمت ها همچون بحث فرکانس، BTSها، سوييچ ها و ساير موارد مرتبط بايد مد نظر قرار دهيم.

ادامه مطلب

عميديان

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد

سرنوشت پارازیت‌ها و پیگیری آنها/ لزوم ایجاد دادسرای ویژه در حوزه ICT

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به پاسخگویی به سوالات مختلف خبرنگاران پرداخته و توضیحاتی درباره‌ی کم‌فروشی‌های اینترنت، وضعیت پارازیت‌ها، اختلالات موبایلی پرداخت.

ادامه مطلب

سازمان تنظيم مقررات

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري تغييرکرد

رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در حکمي غلامرضا داداش‌زاده را به عنوان معاون نظارت و اعمال مقررات اين سازمان و در حکم ديگري حسن رضواني را به عنوان مشاور منصوب کرد.

ادامه مطلب

اينترنت

ایرادهای کاهش 20 درصدی تعرفه اینترنت

یک کارشناس درباره مصوبه اخیر سازمان تنظیم مقررات ارتباطات مبنی بر کاهش 20 درصدی قیمت پهنای باند اینترنت برای بعضی از شرکت‌ها گفت: این طرح اشکالات عمده و بسیاری دارد که یکی از آن‌ها تبعیضی است که بین شرکت‌ها قائل شده‌اند و این تبعیض باعث نارضایتی کاربران برخی از این شرکت‌ها خواهد شد.

ادامه مطلب

پژويان

رییس شورای رقابت تاکید کرد:

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اجازه ورود به قیمت‌گذاری را ندارد

رییس شورای رقابت هر گونه تصمیم گیری راجع به تعرفه‌های پهنای باند اینترنت را در حیطه مسوولیت‌های این شورا دانست و گفت: هیچ سازمان دیگری حق ورود به این بحث را ندارد.

ادامه مطلب

حسن رضواني

فروش سرویس اینترنت بی‌کیفیت ممنوع!

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات رادیویی تاکید کرد: در صورتی که سطح کیفیت سرویس پایین‌تر از سطح کیفیت مقرر شده در توافقنامه سطح خدمات یا SLA باشد، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.

ادامه مطلب

سبوحي

تعرفه‌ نهايي تماس تصويري رايتل پايين‌تر از تعرفه‌هاي فعلي‌ است؟

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات با تاکيد بر اينکه ‌در حال حاضر تعرفه مکالمات سيم‌کارت‌هاي رايتل تشويقي است، اظهار کرد: تعرفه‌هاي تشويقي تا سه ماه اعتبار دارند و هنوز تعرفه‌هاي اصلي رايتل مصوب و نهايي نشده ولي کارهاي کارشناسي آن به اتمام رسيده است و به زودي در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات مطرح مي‌شود.

ادامه مطلب